Black & white

Godkväll! Hoppas ni mår bra. Jag har haft en ganska bra dag idag, om man jämför med igår. Tyvärr har jag fått tillbaka massa tankar att jag är ful och fet och inte duger som jag är. Men liksom, sluta Cornelia... eller hur? Det är bara larvigt! Jag är varken ful eller fet, bara i tankarna.

Nu ikväll lyxade vi till det med skaldjur och grejer framför tv:n. Jag pillade räkor, åt kräftstjärtar, bröd och sallad. Gud så gott det är ibland! Kladdigt som attan bara, hihi.

Jag känner för att ha spa-kväll nån gång. Bada fotbad, smeta in ansiktsmask, gurkskivor över ögonen, peela kroppen, smörja, dricka smoothies, läsa skvallertidningar, äta sushi... mmm! Jag gör det alldeles för sällan. Visst är det mysigt?! Speciellt i höstmörkret. Och ibland behöver man ägna lite tid åt sig själv. Ta hand om sig och njuta. Känna sig fräsch och avslappnad.

Hoppas ni får er underbar kväll. Puss puss puss ♥



Ca 1 år gammal bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas att du får en toppenkväll, du är en jättefin tjej cornelia :)

2008-11-07 @ 19:31:34
URL: http://gottobethin.blogg.se/
Postat av: anna

Precis samma sak satt jag och tänkte på idag på jobbet :) att man borde göra nå hemmaspa nångång, det som är så mysigt.

2008-11-07 @ 19:34:50
URL: http://spira.devote.se
Postat av: Rebecca

Cornelia.... Om det är något du INTE är så är det fet och ful! Du är allvarligt och helt sant en av de vackraste människorna jag någonsin har träffat! Ett utseende som dig skulle jag ge mycket för... Du är liksom ultimat.. Snäll, gullig, vacker, underbar... ja, jag kan fortsätta i all evighet <3



puss min snäcka <3

Jag hoppas du är sugen på att ses en dag <3

2008-11-07 @ 19:47:12
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är helt gudomligt fin , Så tankarna kan bara draaaa!! Hoppas det blir bättre <3

2008-11-07 @ 19:50:33
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är som sagt varken ful eller fet.

Du är vacker<3

2008-11-07 @ 20:37:29
Postat av: Hedvig

Hej! Jag läser din blogg dagligen, och känner varkligen igen mig i allt du skriver. Håller också på att ta mig ur ätstörnings helvetet, men är så rädd. Det är skönt att veta att det finns fler där ute som känner precis som jag, att jag faktiskt inte är ensam om min knäpphet. Tack för att du skriver om det öppet! :) / Hedvig

2008-11-07 @ 20:42:59
Postat av: KRYCKAN

Du verkar vara en superfin tjej Cornelia :)

Åh, du ska veta hur avundsjuk jag blir över att du ätit räkor och kräftor idag, det är så himla gott. Tyvärr är sambon skaldjursallergiker så här blir det nästan aldrig det... Tyvärr!

Jag brukar ha spa-dag med mig själv varje söndag, det är ett perfekt avslut på veckan och samtidigt en fin start på den kommande veckan!

2008-11-07 @ 23:53:01
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Zelda

Två vackra blommor bredvid varandra :)



Zelda.

2008-11-08 @ 00:14:44
URL: http://wabisabi.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0