Tillbaka i eftermiddag

Har precis slängt i mig en snabb lunch. Ska ju iväg till kliniken och träffa en till ny, förmodligen psykologen om jag inte minns fel. Ännu en gång måste jag sitta och berätta om all skit. Fan jag pallar knappt. Jag vill bara glömma och gå vidare! Jag orkar inte gräva ner mig i det som varit längre. Det jag behöver är en nystart!
Jättekul att så många av er tycker om den nya designen. Det är ju faktiskt jag som valt exakt hur jag vill ha det. Jag ville ha det enkelt men ändå lite häftigare än förut. Känns mer som en blogg nu på nåt sätt, innan var det bara vitt med text på, hehe. Fast det var fint det också, det var ju jag som gjorde designen där också! Haha! Men i vilket fall så är det bara lite småfel som ska rättas till. Kanske ska lägga till nån länk i menyn också.
Några skrev också att min blogg har blivit trögare, och ja, det har den. Men det handlar om sekunder! I alla fall när jag öppnar min blogg på min dator. Där finns mer fuktioner och lite mer att ladda för att sidan ska bli färdig. Men sålänge man slipper vänta flera minuter så är det ju okej. Men säg till om ni har problem med något så ska jag framföra det till Spotlife så att problemen blir fixade!

Nej nu måste jag gå till bussen. Blir en timmes shopping innan kliniken! Vi hörs sen. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefint! :)

2008-05-15 @ 12:58:01
URL: http://majoli.blogg.se/
Postat av: J U L i A

jag ser knappt din "rubrik" som du har. lite svårläst tycker jag.

men annars ser det kanon ut :)

2008-05-15 @ 13:00:10
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas det går bra på kliniken idag.

Förstår känslan exakt av att vara trött på att behöva förklara sig om och om igen om sitt liv för helt nya människor.

Väldigt uttröttande faktiskt, och kanske det är som du säger, du är "färdig" med den biten? Du kanske har rotat så pass mkt i det gamla att du inte behöver det mer?

Kanske det vore bra om du fick prata ut med ngn annan om det som pågår just nu bara? Med både maten och allt det där, plus det med din pappa?

Sen kanske det känns lite bättre framöver också, när ni mer lärt känna varandra. Om man ser till att hålla sig till en och samma behandling så är ju chanserna också mindre att det behöver bli såhär om och om igen liksom:)



Förresten är din nya design jättefin, även om jag gillade den gamla lite mer romantiska stilen liiite mer:)



Kram!

2008-05-15 @ 13:18:20
Postat av: linnéa

jättefin bloggdesign :) hoppas det går bra på kliniken också! jobbigt att behöva berätta allt igen.. du skulle haft ett färdiginspelat band som psykologen sjäv fick lyssna på ;P tss. lycka till iallafall!

2008-05-15 @ 15:29:10
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: Freja

Lycka till på kliniken! Ha en bra eftermiddag!

2008-05-15 @ 15:51:08
URL: http://frejaswardh.blogg.se/
Postat av: RASA

superfint blev det! verkligen! ^^

2008-05-15 @ 16:02:47
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas det är okej att jag länkade till din blogg från min blogg! =)

2008-05-15 @ 16:10:54
URL: http://www.metrobloggen.se/emz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0