Svar på frågor

Här kommer lite svar på frågor från en väääldigt nyfiken läsare. Hihi!


Vad är ditt favorit te?
Sommarsaga, Bankok, Rogi (egentligen inget te i, bara kryddblandning man har till chailatte, men svingott ändå!), Kustfägring, Vanilj och kanelte.

Hur ser ditt gröt recept ut?
Vet inte vilket du menar? Men jag brukar i alla fall äta havregrynsgröt ibland. Kokar 2 dl vatten och 1 dl gryn i några minuter.

Kan du sätta upp bild på gröten du lagar till imorgon?
Det gjorde jag som du kanske såg sen =)

Vad allt brukar du sätta i gröten?
Hmm, du menar vad jag brukar ha på gröten? Banan och havremjölk oftast.

Dricker du någonsin något annat än vatten, om så vad?
Te och blandsaft.

Vad är den senaste filmen du sett på bio?
"Nu eller aldrig"

Vad är ditt favorit klädesmärke?
Har inget faktiskt!

Har du något favorit klädesplagg?
Mina jeans från Gina Tricot, och alla mina skor såklart!


Vad var ditt drömyrke när du var liten?
Veterinär, delfinskötare och sånt typiskt... haha.

Tycker du om att pyssla, smycken eller annat liknande?
Jadå, men får sällan ro till att göra sånt. Tyvärr!!

Vad är din favorit musik?
Har svarat på denna frågan sååååå många gånger...

Vilken färg finns det mest av i din garderob?
Oj det är väldigt blandat faktiskt. Men mest naturfärgat som beige, vitt, svart...

Hurdana är dina favorit skor?
Jävligt höga!

Vad är din favorit låt just nu?
Pass

Hur många skivor bröd äter du per dag, vad för bröd?
Det varierar. Sorts bröd varierar också. Mammas hembakade, polar extrem, polarkakor...

Vad tycker du mest om för blomma?
Rosor är vackert!

Vad brukar du göra tillsammans med dina syskon?
Hm. Sällan vi gör nått tillsammans faktiskt. Pratar mycket, myser, spelar spel och sånt är vanligast.

Om du går på café med dina kompisar, vad brukar du beställa?
Beror helt på om det är lunchtid eller eftermiddag. En pastasallad till lunch och bara fika blir väl te eller en latte.

Dricker du kaffe eller te?
Te och kaffe ibland.

Vad var din favorit glass före du fick anorexi, vad är den nu?
Eftersom det var så längesen jag var frisk är det synd att säga att min smak ändrats pga sjukdomen. Men som liten tyckte jag mycket om sandwich. Det gör jag fortfarande! Men nu gillar jag mer kulglass, som gammeldags vaniljgräddglass, mjukglass och sorbet. Gärna med nötter, bär eller krossat kex på! Och chokladsås...!

Vad är din favorit färg?
Har ingen favorit. Tycker bra om alla färger!

När fyller du år?
22 september

Vad skall du önska dig i födelsedagspresent?
En dag med mycket kärlek och många skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0