Snart helg

Slutar om 10 minuter. Såå skönt! Ska sticka iväg och handla mat, blir såklart grillning ikväll. Helmys! Kanske nått kött med ris och grillade grönsaker. GOTT! Eller kanske nån sallad till... hmmmmm. Hur som helst kommer det bli gott. JAG ÄLSKAR SOMMAREN! Snart är det massa studentfester jag ska på också. Riktigt roligt. Vet redan vad jag ska ha på mig! HAHA! Köpte ju den vita klänningen från Gina Tricot som bl.a Elin Kling tipsade om.

Ska ni på nån studentfest i år? Eller tar ni själva studenten kanske?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tar själv studenten i år, äntligen!! :D



Älskar den klänningen som du har köpt, så min bror har fått i uppdrag att åka och köpa den till mig i en annan stad. Haha :)

2008-05-09 @ 16:50:47
Postat av: Malin

Japp, både min bror och min styvbror tar studenten i år :)

Och själv tog jag studenten förra året :)

2008-05-09 @ 17:01:41
URL: http://majoli.blogg.se/
Postat av: RASA

min syster och min pojkvän får studenten i år, så det blir ju roligt : )

2008-05-09 @ 17:15:51
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: Lina

japp, mina vänner tar studenten, iaf många av dem;) ska ha på mig en ljusgrön klänning tänkte jag:P om jag inte hittar något nytt:)





vill ni läsa om mig? LinaFredman.blogg.se



lärorikt;)

2008-05-09 @ 18:11:02
URL: http://linafredman.blogg.se/
Postat av: emma

ja tar själv studenten! woho! men jag har fått höra att om man går på studentfester och inte är student får man inte klä sig i vitt ! :O typ som bröllopsregeln. men vet inte riktigt hur det är..

2008-05-10 @ 13:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0