Sista dagen i maj

Tidig morgon. Men vad gör det när man är ledig? Sov som en prinsessa inatt. Vet nånstans att jag drömde en massa, men jag kommer inte ihåg alls nu i efterhand.
Idag kommer det vara fint väder och varmt! Ska nog "inviga" min klänning från Gina Tricot. Ni vet den vita korsettliknande. Har inte fått tillfälle att ha den på mig. Tänkte ju först ha den till alla studenter jag ska till, men det finns väl nån slags "regel" att bara studenterna ska vara vitklädda, eller? Hm, vad ska jag då ha på mig? Mina nya skyhöga pumps ska jag i alla fall ha. Och typ allt ser ju festligt ut till dom!
Frågan är om jag "vågar" mig i bikinin idag? Det känns inte så värst lockande med tanke på hur blek och fet jag känner mig. Blek och fet, men samtidigt vill jag inte visa att jag gått ner i vikt. Det är ett mysterium jag aldrig kommer förstå mig på. Hur i hela friden man kan känna sig fet i en smal kropp?! Känslor och verklighet är inte alltid densamma...



Idag tänkte jag skriva ut hela min bok från datorn, och sen läsa igenom allt. Tror det kommer gå rätt snabbt eftersom jag själv skrivit allt. Himla spännande ska det bli i alla fall! Som jag sagt förut så har jag själv inte ens läst igenom den än. Den är inte upplagd som en "vanlig" bok. Utan där är med texter som jag skrivit när jag haft extrem ångest... det är mycket dagboksskrivande med alltså. Även bakgrunden till allt, min barndom osv osv.

Vad gör ni idag? Solar eller kanske till och med badar? Har ni ätit er första glass i år än? Sommarglass då...! För glass har jag också ätit i år, men inte mjukglass nere vid kiosken eller så.
Ha en skön dag! Pussss!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jaa, 7elevens yoghurtglass i mängder, supergott!

2008-05-31 @ 09:32:47
URL: http://anotherdayinlife.blogg.se/
Postat av: mig

åh jag är likadan känner mig tjock när jag ska visa mig i bikini samtidigt som jag skäms för att jag är så benig?

2008-05-31 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0