Onsdag 14 maj

Ser ut att bli skönt väder idag. Hoppas det blir en bra dag idag...! Ska jobba till 12 och sen ska mamma och jag till banken för att betala till Thailandresan. Känns liksom mer på riktigt när det är betalt. Tänk när vi får biljetterna en månad innan avgång. Gud vad nervös jag kommer vara! Nervös och lycklig. Det kommer bli de bästa två veckorna av mitt liv. Ja jag har höga förhoppningar, men det ska man väl ha inför en drömresa? Dit jag alltid velat komma, och nu ska åka med min familj.
Jag har inte så mycket att säga idag känner jag. Typ att jag är lite tom på känslor... eller jag orkar kanske inte känna efter bara? Har hänt så mycket skit på sista tiden att jag bara vill stänga av hela känslosystemet.
I sommar ska jag i alla fall ha 5 veckors semester!! Fatta, 5 hela veckor! Aldrig har jag uppskattat ledighet så mycket som jag gör nu när jag jobbar. Och vet ni vad jag tänkte på igår? Jo att det är så jävla roligt att tjäna mina egna pengar. Att känna mig vuxen och att jag kan göra mer saker än innan när jag levde på min mamma. Det är kul att slita lite för att få något! Allt jag gör känns mer "förtjänat".
Ska jag vara helt ärlig hade jag inte haft något riktigt jobb där jag fått betalt innan det jag har nu. Inget riktigt jobb iaf.

Jaja, ska dricka ett stort glas vatten nu och sen göra mig klar. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Cornelia!

Jag ska verkligen försöka prata med någon men jag skäms så. Fasen oxå. Jag förstår inte vad som håller på att hända med mig.



Jag vill ju så gärna gå ner mer i vikt, fastän jag vet att jag egentligen inte behöver det. Det jobbiga är att jag inte kan släppa det. Varje gång jag ser mig själv i spegeln ser jag bara en äcklig fet person, och då får jag panik.



Jag bor nämligen inte hemma längre och det finns ingen som kan hålla koll på mig. (bra och dåligt)

Jag kan INTE prata med mamma och pappa om detta.

Herregud, vad händer?

2008-05-14 @ 08:17:04
Postat av: joj

Åååh, vad roligt för er :) När jag har tagit studenten ska jag också resa bort någonstans. Dock inte thailand, det har jag inte råd med :P Men kanske typ tågluffa.

2008-05-14 @ 08:20:09
URL: http://yamkela.blogg.se/
Postat av: Louise

Ha en underbar dag!

2008-05-14 @ 08:58:52
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Cornelia, du sa att du knappt hade någon ledighet, du hade vi kunnat åka två veckor ;) haha neej men jag hade verkligen velat de... vi hade behövt det!

2008-05-14 @ 09:29:20
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: emma

jag har märkt att du har en hel del recept i din blogg :) vad är ditt bästa grötrecept? jag äter gröt varje morgon, gjord på havrekli och vatten. vad är den hälsosammaste gröten du vet? tack på förhand

2008-05-14 @ 11:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0