Morsdag present



Jag älskar inredning. Gick en snabb runda in på granit idag, för att försöka hitta något till mamma, eftersom det faktiskt är mors dag nästa söndag! Hade velat köpa något fint till mammi. Det känns så tråkigt att köpa choklad eller nåt sånt... jag brukar ju gör det. Egentligen är det ju tanken som räknas, men jag vill hitta på nåt riktigt fint till henne. Kanske lite av varje? Typ fina tvålar och de burkarna längst upp till vänster! Hon har tjatat om att hon vill ha dom burkarna... man kan skriva på dom med en speciell vit penna, som man sen kan sudda ut och skriva nytt. Kan kanske vara något? Sen tänkte jag servera en stor underbar frukost på morgonen. Det uppskattas alltid! Typ massa sånt som mamma tycker om. Som färskpressad apelsinjuice, marmelad, ost, gurka, goda bröd, massa olika frukter, kaffe... det kan inte bli fel!

Kommentarer
Postat av: lina

du har inte fotat din mat idag och igår "/ jag saknar dina matinlägg.. mera receot och mera cornelia-inlägg om mat och tankar!! mera också om anorexin din, tack <3

2008-05-17 @ 21:02:37
Postat av: Ulrik

Jag tycker det är en riktigt bra idé med en lyxig frukost. Det kommer hon säkert att uppskatta. Själv har jag köpt en guidad takvandring, från www.BoxExperience.com till Mamma. Jag hoppas hon uppskattar det. Hon har ju alla prylar mm hon behöver...

2008-05-17 @ 21:33:53
Postat av: Cornelia



Lina: Jag orkar faktiskt inte alltid skriva om min sjukdom. Den tar redan mycket av min tid, och jag behöver annat att tänka på. Känns tjatigt och tråkigt att hela tiden skriva om mat, mat, mat och anorexi hit och anorexi dit..



Ulrik: Vilken kul grej! :D

2008-05-17 @ 22:11:51
URL: http://annacornelia.se
Postat av: sofiya

kul =) adda mig i msn : miiiss[email protected] , så kan vi snacka mer där..

2008-05-17 @ 22:22:31
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: linnea

massvis med snygga grejer, bra tips! :)

2008-05-17 @ 23:13:07
URL: http://linneaah.blogg.se/
Postat av: B.E

Dom burkarna var jättesöta, kul att man kan skriva med kritpenna på också :) Har dock ingen aning om vad jag ska ge till min mamma!



tänkte bara dela med mig av en liten grej som hände igår. Jag har som jag tidigare nämnt en ätstörning, men/och känner mig otroligt peppad av att bli bättre när jag är inne på din blogg och läser om hur du också kämpar. Igår släppte jag alla tankar och åt en påse lösgodis tillsammans med en vän, visst fick jag mkt ångest, men allt eftersom jag åt och skrattade med min vän, desto mer försvann den. Det kändes så j*vla skönt att bara för ett par minuter verkligen njuta och ha roligt, tänk så mkt man går miste om!



Hoppas detta ger dig ngn form av styrka, att DU kan påverka andra som har det svårt, att kämpa precis som du.

2008-05-17 @ 23:35:17
Postat av: A

Det är skitkul med inredning, jag vill bli inredningsarkitekt, tror jag :)

2008-05-18 @ 09:44:12
URL: http://thinforthewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0