Låt mig drömma vidare

Skojar inte, jag hade en så himla underbar dröm inatt. Träffade en minst sagt sjukt jävla het kille. Jag tror till och med han gått på min förra skola... fast i drömmen var han längre och ännu hetare. Jag ville seriöst aldrig mer vakna upp. Kändes som kärlek vid första ögonkastet i drömmen. Varför jag drömde detta tror jag beror på att igår inne på konsum såg jag en galet het kille...! Wooooaaaah. Sen på kvällen såg jag en kärleksfilm. Egentligen hatar jag att drömma sånna här drömmar. Jag blir liksom helt galen när jag vaknar. Det känns ju som jag saknar någon! Han var helt grym på att kyssas i drömmen...

Kanske jag drömmer sånt för att jag vill ha en pojkvän? Det var riktigt längesen sist faktiskt. Jag har varit en sån som istället blir kompis med killarna... inte till en början kanske................ men det slutar alltid där. Tänk att ha någon trygg famn att krypa upp till, någon att kyssa, någon som får en att pirra ihjäl av bara blickar. Ni vet värmen och suget som känns i magen när man ser personen. Samtidigt är jag rädd för att bli sårad eller lämnad. Kanske det som får mig att backa?

Alla ni som har någon pojk eller flickvän. Jag avundas er. Ta hand om de ni älskar!!
Hmm. Kanske ska kolla i någon gammal skolkatalog om jag hittar killen jag drömde om? HAHA! Stackars kille egentligen. =P

Kommentarer
Postat av: Freja

Låter som en härlig dröm!

2008-05-24 @ 08:52:22
URL: http://frejaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0