Frukostinspiration



Färskost varvat med hallon
Yoghurt, granola och äpple
Frukt och bärkompott
Fryst fruktsallad
Banan och blåbärssmoothie
Gröt med russin, mjölk och jordgubbar


Underbar inspiration om man har svårt för att variera sin frukost. Själv älskar jag att variera, testa på nya smaker och äta färgstarkt. Ser maten god ut blir det roligare att äta den. Själv ska jag testa på smoothien imorgon, kanske som mellanmål på eftermiddagen. Mums!
Bilderna är från Martha Stewarts hemsida: marthastewart.com

Kommentarer
Postat av: Freja

Gud va jag avundar dej! jag är en sån männsika som inte "orkar" variera mej! Älskar frukost men äter samma sak varje dag! En lingongrova, en skål med ALL bran och yoghurt och en kopp te med mjölk. Påläggen varieras, oftast är det smör+skinka elelr tsatsiki (om vi har det hemma). I flingorna och yoghurten kan det ibland bli t.ex jordgubbar ifall vi har det hemma. Det jag varierar mest är te eeftersom jag köper en ny sort varje gång vi köper en ny. Men det är bara jag som dricker i min familj så det blir itne så ofta! tack för alla smarriga tips!

2008-05-23 @ 20:19:50
URL: http://frejaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0