Godkväll denna söndag

Har suttit ute hela dagen. Så skönt. Solat, läst, pratat, druckit massa, sprungit från getingar och fått myggbett. Allt dedär som hör till sommaren. Har fått massa färg idag faktiskt, älskar att bli så gyllenbrun och fräsch. Mitt hår bleks som fan också! Det sa jag ju förut, men oj det syns verkligen. Lite citron i det nu tillsammans med mer sol så slipper jag bleka. Mycket bra, för jag vill inte slita det i onödan. Mitt hår är något av det värdefullaste på mig, snygg hår = snygg och fräsch. Spelar liksom ingen roll om man har joggingkläder och är osminkad, sålänge håret ser välmående och fint ut.

Har alldeles precis ätit middag ute i trädgården. Pasta med räkor, mozzarella, tomatsås och grönsaker. Jättegott och superlängesen jag åt. Ska nog göra en fruktsallad ikväll igen. Åt inget igårkväll, inget mellanmål idag heller. Så en fruktsallad måste jag åtminstone få i mig lite senare. Tänkte ta fryst mango, färsk ananas, äpple, päron och kanske tina lite jordgubbar. Mangon tinar jag inte speciellt mycket, det är sjukt gott att äta fryst. Speciellt nu när det är varmt! Testa! Men bit inte direkt, för då ilar det satan i tänderna. Sug lite på dom istället. Haha! Sjukt gott, jag lovar.

Nä nu väntar min nyinköpta tidning på mig. Kanske blir en kvällspromenad också, så skönt nu när det är lite svalare ute.
Förresten, har nån vågat bada än? Hur varmt är det i vattnet?

Pussss!


Kommentarer
Postat av: Elin

var ute med båten i helgen och då var det 15 grader i vattnet. (i ekoln, Uppsala) vågade inte bada men solade och doppade fötterna :D

2008-05-11 @ 19:05:56
URL: http://ellan91.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag badade den den 9:e maj på kvällen vid 21 tideni kanalen då var det 16 grader. Varmt men iten kallt iheller

2008-05-11 @ 20:38:15
URL: http://lightinmysoul.blogg.se/
Postat av: AE

Ledsen att säga men CITRON är typ de sämsta för håret. Sliter lika mycket som att bleka med färg

2008-05-11 @ 21:34:44
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: lina

fryser du in mangon då eller? eller kan man köpa annat än färsk? :)



Lina

2008-05-11 @ 22:19:24
URL: http://linafredman.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har badat! :) Igår. var jätteskönt, tyckte jag men kan inte säga hur många grader...hm...kan det varit 15, kanske? i Vänern iaf! :)

Ta hand om dig och ha en skön kväll.

Kramar :)

2008-05-11 @ 22:43:40
Postat av: Lina

Jag har badat några gånger. Min jobbarkompis sa att det var 17 grader här i Halmstad, men jag vet inte.. Kallt men skönt var det =)

2008-05-11 @ 23:43:24
URL: http://hajmat.blogg.se/
Postat av: e

bada 3:e maj 10 grader iskallt!! haha

ta hand om dig :)

2008-05-12 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0