Dagen

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilken hård arbetsdag. Stress stress och åter stress. Men jäkligt fort gick det! Är helt överlycklig att det är helg. Har precis ätit min goda middag som syns på föregående inlägg. Det var gott! Ska snart slänga mig på soffan och dricka te och krama om min älskade hund.

Nu är min kusins hund i himmlen. Den finaste hundängeln i hela världen! Hon kanske träffar på mammas tax som hon hade som liten? Vem vet! Bättre har hon det nu i alla fall. Nu slipper hon all smärta. Hon hade jätteproblem med sitt ena bakben, och nu hade hon fått cancer i hela kroppen. Överallt. Så det fanns inget att göra. Tänker på min egna hund... tänk när jag mister henne liksom. Hon är en så himla stor del av mitt liv, min lilla långhåriga taxälskling. Det största glädjeämnet i mitt liv! Alltid lika glad för att se mig. Hon vill alltid mysa, alltid leka.


Jaa, hur mår jag annars? Ok typ. Ont i ryggen och sådär. Lite jobbiga tankar hit och dit som vanligt, men inget ohanterbart. Är kanske för trött för att kunna/orka känna efter? Kanske lika bra det?
Tycker i alla fall att jag ätit helt okej idag. Skulle ha varit perfekt med ett par mellanmål också... men ja, i någon ände får man väl börja.
Fyfan vad jag är törstig nu. Så sjukt varmt det är ute!! Har bara druckit ett glas vatten idag. Jag vet!! Jag är sämre än sämst på att dricka. Kan vara en stor del av min trötthet också ju. Och min huvudvärk!
Ni får ha en skön kväll. Kram!


Kommentarer
Postat av: K

vet inte om du fått tipset om attdricka ½dl vatten varannan timme. Kanske känns lättare än att försöka få i sig flera glas vatten om dagen. Fast helst ska det vara 1dl varannan timme, men man kan ju börja någonstans!

2008-05-30 @ 19:23:32
URL: http://llillajag91.blogg.se/
Postat av: sofia

jag blir imponerad av dig efter varje inlägg. du är så otroligt.. jag vet inte om man ska säga stark? för jag vet ju att du känner dig svag och mår dåligt. men du är så otroligt.. VILJE-stark kanske man kan säga?

du är så klok, säger så bra saker och ser verkligen det fina i livet trots mycket jobbigt.

och du kan se att du har ett bra liv, ett bra jobb, en supergullig hund och en fin familj där hemma.. men jag känner igen mig i att det ändå känns som att något fattas!



ibland tänker man "varför är jag inte glad och lycklig när jag ändå har det så bra??"



ta hand om dig!!



<3

2008-05-31 @ 08:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0