Ashley Tisdale

Funderar lite på ifall jag ska våga slinga mitt hår i helgen. Visst, mitt hår är fortfarande ganska torrt och slitet, men jag har mer utväxt nu iallafall, och lite borde väl ändå mitt hår ha reparerats sen tidigare slingningar? Sist jag slinga var i början av Februari. Vill verkligen, men då måste jag slinga mitt löshår också. De på rapunzel (webshopen) sa att det gick fint att lägga lite ljusare slingor i löshåret. Man behöver ju kanske inte ha i det så länge? Kanske en kvart?



Såhär hade jag velat ha mitt hår om jag fått bestämma. Ashley är så söt! Snyggt med blandade slingor i, några mörka i det annars ljusa, ljusa håret.

Kommentarer
Postat av: J U L i A

klart du kan slinga håret nu,

det är nog ingen fara. jag slingade mitt varje månad förut ;)



men ha inte i slingorna i löshåret för kort tid!

DÅ blir det guult , och gult är fult i håret ;)

då kommer du se ut som en liten kyckling >.< sötnos.

2008-05-28 @ 14:49:01
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så fint hår hon har :D

Kolla gärna in i min blogg om du har lust, om löshår ect :) Ha en underbar dag :)

2008-05-29 @ 15:54:47
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0