Nu vill jag ge ut min bok!

Känns underbart att vara ledig idag, hade aldrig pallat jobba en dag som denna... solen skiner och det ser till och med varmt ut där ute. Vilket det säkert inte är... meeen man kan ju alltid drömma!
Vill tacka er alla för peppande och fina kommentarer i mina förra inlägg. Det värmer så mycket! Att ni tar er tid att skriva till mig och att många av er öppnar upp och berättar om era egna erfarenheter av ätstörningar.
Har funderat mycket på min bok jag skrivit, och jag vet ärligt talat inte om jag ska skriva mer på den. Jag har fått med själva dagboken under min sjuka tid, och en "tillbakablick" på min barndom, och hur allt började osv. Jag har valt ut lite bilder jag ska ha med där också, mest på mig själv eftersom jag nog inte vill "hänga ut" folk i min bok.
Det verkar ju vara ett stort intresse för boken, vilket är himla roligt! Ska sätta mig ner när jag får ork och "rätta" lite fel och ändra om i boken. Kan tyvärr inte skriva ut den, eftersom min skrivare är sönder. Hm. Får se hur jag löser det... det är ju en del papper som måste skrivas ut! Hehe.

Ska faktiskt läsa igenom lite nu och se vad jag själv tycker. Om jag fått med det jag velat när jag skrivit om min barndom.

Vi hörs sen! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lina fredman

hade också velat läsa boken! funderar på att skriva en bok själv faktiskt! kram

2008-03-24 @ 10:25:56
URL: http://linafredman.blogg.se
Postat av: Louise

Jag är jättesugen på att läsa boken! Jag har följt dig ett jäkla tag nu, sen UM tillochmed =) Du har inspirerat mig mycket tjejen!

2008-03-24 @ 11:06:11
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: sarah

Ja det är galet! magen krånglar väl på alla möjliga sätt. kanske inte ska gå in på detalj^^ men jag är förstoppad/ raka motsatsen, svullen, blir illamående, kramper och alla annan skit man kan tänka sig i princip. jag har laxerat sedan jag var 13 varenda dag. mellan 20 och 150 tabletter. tar runt 60-80 idag så det är väl inte så jävla konstigt att magen mår som den mår, men det är ett jävligt svårt mönster att bryta eftersom magen är helt beroende och inte funkar ett skit utan de. men jag håller på att trappa ner o det SKA bara funka! vet ju också att det inte får en att gå ner i vikt, men det visste jag inte när jag var 13.
Det ska bli jättespännande att läsa din bok förresten! Jag köper den så fort det bara går:)
puss&kram

2008-03-24 @ 11:57:49
URL: http://sarahlillemor.blogg.se
Postat av: JONNA

Jag satt och funderade på din bok för några dagar sen, hade tänkt att fråga när den skulle ges ut - men nu kanske jag fick svaret? :)
Ta hand om dig

2008-03-24 @ 12:07:31
URL: http://falkiz.blogg.se
Postat av: MiniJossan

Vad intressant och kul att ge ut en bok. Om du nu gör det vill jag jättegärna köpa en:-)

2008-03-24 @ 12:45:19
URL: http://minijossan.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag ser verkligen fram emot att få läsa din bok :)

2008-03-24 @ 15:34:33
URL: http://kontroll2008.blogg.se
Postat av: Johanna

ÅH cornelia! Vad jag har längtat :D:D jag lovar att den är helt fantastisk. Den dagen den kommer ut på riktigt kommer jag vara på hugget och köpa! Hoppas det blir snart

2008-03-24 @ 16:09:29
Postat av: Emelie

Hur kommer du göra när den ska tryckas? Kommer den sälja i butik eller kommer du sälja den själv? Hur som helst vill jag jättegärna läsa den :)

2008-03-24 @ 17:15:29
Postat av: Thepreciousgirl

Emelie: Min mamma känner någon som känner hon som har bonniers eller vad det heter :P Så förhoppningsvis genom dom :) Men vi får se!

2008-03-24 @ 17:17:23
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: linda

hur många sidor är den? :) ååh vad jag väntar på att få köpa den!! sätt många bilder, du är så vacker :) ta inte bort text när du läser igenom, jag tror att den är perfekt nu som den är, om du ändrar blir den annorlunda, nu är den original och bäst ;) kram!

2008-03-25 @ 09:45:57
Postat av: Thepreciousgirl

Linda: Vet inte exakt :)
Jo men jag måste rätta den ju, upprepningar händer ju också när man skriver bara rakt av :)
Kram

2008-03-25 @ 10:30:22
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: linda

Jaa men upprepningar är kanske bra, det du upprepar är säkert det viktigaste eller det du mest tänker på och det är skäl att upprepa ;) iiiiih jag väntar så mycket på att den blir färdig! jag vill läsa den nu :)

2008-03-25 @ 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0