Inget gossip girl ikväll

Fryser så mycket att jag har ont i huvudet. Alltså fyyy vad jag hatar denna kyla! Måste gå och be mamma hålla mina fingrar lite så de tinar. Hehe!
Jag trodde jag skulle till psykologen idag, men det var tydligen imorgon. Skönt ändå! Himla massa att göra på jobb idag, men det var kul.

Förresten, då är det inte Gossip Girl ikväll då... fan vad tråkigt! Ska ju ha nått uppehåll till Maj. Så sjukt dåligt att ha uppehåll mitt i säsongen. Men det är typiskt sånna kanaler... och inge repriser går heller! Kanske borde man ladda ner det ändå, haha! De ber ju typ om det.
Nej så ikväll ska jag istället kolla på Packat och Klart på svt, som handlar om Thailand! Perfekt ju! Kanske kan få lite tips därifrån. Vi har bestämt oss för att skita i charterbolagen och istället köpa vars en flygstol, och fixa hotellen själva. Så kan man sticka runt på lite olika platser, istället för att bara vara på samma ställe hela tiden. Jag vill ju se så himla mycket där borta!!

Nä jag ska gå en promenad nu. Hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ihh tisdagar utan GG är inga bra tisdagar :(

2008-03-25 @ 13:36:58
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: pasia

men det är ju uppehåll pga strejken i hollywood...

jag laddar ner gg, ch det sista avsnittet jag såg var i december... nästa kommer i april.

2008-03-25 @ 13:59:23
URL: http://pasia.webblogg.se/
Postat av: tigrisenemmis

Som säkert många andra, nästa kommer i april typ mitten tror jag (A)

2008-03-25 @ 21:00:37
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: Josse

strejken är över för ett bra tag sedan nu. det är ju vanligt att de har uppehåll mitt i en säsong, det hade dom i USA med och det var inte pga strejken utan innan det.

2008-03-26 @ 06:03:47
Postat av: Linn

njä. de hade en strejt i USA som resulterade att inga nya manus till ngn serie skrevs, gossip girl, desperate housewives, heroes osv. (som pasia skrev) nu är dock strejken över o därför kommer nästa avsnitt i april.

2008-03-26 @ 07:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0