Godnatt

Nu ska jag ta bort mitt smink och lägga mig i sängen med boken Jätten i spegeln. Känns som jag vill sova snart... sååå störigt att jag aldrig orkar vara uppe så länge om kvällarna. Jag är definitivt en morgonmänniska!
Denna dagen har varit ganska dryg, lååång och seg (efter Fanny åkt hem). Kommer nog bli bättre imorgon, då ska kusinerna, min storebror och flickvän komma. Ska käka middag ihop och "fira" påsken lite.

Bläh, vilket onödigt inlägg. Kommer med ett lite vettigare imorgon. Känner att jag har en del känslor och funderingar som måste ut! Är så grymt splittrad. Ena stunden ser jag en riktigt, riktigt smal person i spegeln, medan jag i nästa stund känner mig så jäävla plufsig och äcklig. ÅH! Jag ser ju att jag gått ner i vikt, jag vet ju det. Men ändå på nått jäkla vis räcker det inte för min sjuka sida. Och det kommer aldrig räcka heller! Confusing...

Äh. Nu vill jag läsa. Vi hörs imorgon! Puss

image1499

Kommentarer
Postat av: mats

Haha, tack. Hej förresten. Jag skrev just ett inlägg som inte är sant, men ändå!

2008-03-23 @ 08:03:09
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0