Följde med mamma idag

Min mamma är som jag nog nämnt förut, konstnär. Tycker det är riktigt häftigt faktiskt! Var med henne idag och hämtade hennes nya inramade tavlor. Så jäääkla fina! Kände mig himla stolt när jag stod där och såg hennes konstverk! Liksom, dedär är MIN MAMMA som gjort dom. Hihi! Hon är själv stolt, vilket är såå kul att se. Vi ska renovera vårt garage här hemma och ha ett galleri där inom kort. Då får ni komma förbi och kolla, haha! Hon tar även beställningar. Så vill man ha självpoträtt eller något annat motiv så är det bara att önska. =) Själv ska jag be henne göra ett poträtt av mig. Typ att jag står på en äng med vinden i håret! Åååh! Kanske inte mammas stil att måla precis, men hon brukar få det mesta snyggt.



Tavlan till höger är en stoor tavla. Grymt fin! Men jag gillar speciellt de ljusa tavlorna hon gör.

Kommentarer
Postat av: malin

Förstår att hon är stolt! det borde hon va=)

2008-03-18 @ 18:27:30
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: Sandra

Jättefina :)

2008-03-18 @ 18:49:03
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0