Ett vitt landskap

Jaha. Plötsligt är våren över och vintern har kommit. Snön faller och det är äckligt kallt ute. För ca 15 minter sen började det snöa här på allvar, och nu är det ungefär 2-3 cm snö överallt. Jag vill bara gå och lägga mig och vakna upp till en varm sommardag. Snö är bara problem. Folk kör ihjäl sig på vägarna, jag blir deppig, alla blommor som kommit upp dör, djuren fattar ingenting och de dör väl de också...
Är det någon som INTE har snö?!

Jag funderar starkt på att flytta till ett land där det är varmt året om.

image1510

Kommentarer
Postat av: Smilla

Kan inte annat än hålla med..VILL HA VÅR! kram

2008-03-24 @ 19:12:16
URL: http://malinochtea.dinstudio.se/
Postat av: Kajsa

Här är det också snö, dock så snöar det inte för tillfället, men i lördags kväll var det värdens snöoväder minsann!
Fast jag gillar snö och vinter bättre än sommar, något jag visst verkar vara ganska ensam om.. ^^
Men hoppas för din skull att snön försvinner hos dig ändå! :)

2008-03-24 @ 19:21:07
URL: http://kontroll2008.blogg.se
Postat av: Tilda

Haha, inte för att det är den minsta tröst nu när våren blivit helt bortknuffad av någon slags "senvinter", men jag har bott 3 år i solen och värmen och jag lovar dig: man tröttnar på det med! Till slut tyckte jag att stranden var tråkig och jag längtade hem till en svensk gräsmassa och lite vårregn..

Vi människor är minsann aldrig nöjda (inte jag heller), konstigt, eller hur?

2008-03-24 @ 19:42:45
URL: http://kinell.blogg.se
Postat av: ---ROJOSA---

Du har väl inte missat att The Hills 4:e säsongen har premiär idag. Missa inte.

2008-03-24 @ 20:06:19
URL: http://rojosa.blogg.se
Postat av: Linda

Hej!

Tycker din hårfärg är sjukt snygg just nu!
Men jag undrar, du hade ju ganska mörkt hår innan vem färgade det ljust igen? blev det mycket slitet? Hur mycket kostade det?

Btw bra blogg :)

2008-03-24 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0