Det godaste jag vet

image1546

Något av det godaste jag vet är en kyckling och pastasallad. Så enkelt, och så himla gott!
Det enda man behöver är:

Valfri pasta
Kyckling
Sallad
Rödlök
Soltorkade tomater
Avokado
Fetaost
Pesto

Längtar till varma sommardagar då jag kan avnjuta denna sallad sittandes i trädgården med en bra bok och solen som värmer.

image1547

Eller varför inte en matig macka? Såkallad Panini.

Man behöver:

Valfritt bröd
Mozzarella
Parmaskinka
Soltorkade tomater
Gurka
Rucolasallad
Smör eller en skvätt olivolja

Mycket italienskt. Själv är jag faktiskt lite italienare, hihi. Min farmors pappa var italiano! Coolt va! ;D

Bilder från Menyse.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har du haft en bra dag idag?
Kram

2008-03-29 @ 19:27:55
URL: http://sofiaandremo.blogg.se
Postat av: B.E

Hej :)
Blev riktigt sugen på den där mackan :P

Jag har en fråga. Jag har nämligen en likadan mobiltelefon som du, S500i svart, och har ett problem. Jag kan varken föra över bilder från mobilen till datorn och inte heller föra över musik från datorn till mobilen. Jag har använt det där programmet man får till som man ska föra över låtar med, men när jag sätter in telefonen så märker inte programmet det, den säger bara att jag ska sätta in telefonen (detta trots att en liten grej dyker upp i högra hörnet vid klockan och visar att en mobilen är "inne") sedan vet jag inte hur jag ska göra med bilderna, för att föra över dom.

Hur gör du när du gör detta? Funkar det normalt för dig?

Tack :))

2008-03-29 @ 20:41:12
Postat av: Thepreciousgirl

Anonym: Jotack en jättebra dag! :D Du då?
**
**
**
B.E: Hmm vad konstigt! När jag lägger över bilder sätter jag bara i sladden och trycker på "filöverföring" eller vad det står på mobilen. Det ska funka! Jag använder faktiskt inte själv det programet man fick till.. =/ Men du kanske kan läsa din manual? Det borde stå där!!
Lycka till ;D

2008-03-29 @ 20:59:42
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: B.E

Har läst manualen flera ggr, men det blir ändå inte rätt haha! Men många andra jag vet som har samma telefon använder sig inte heller av programmet, precis som du och det funkar..så jag får testa mig fram. tack iaf =)

2008-03-30 @ 00:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0