Tack!

Vill tacka för alla kommentarer i det förra inlägget! Satt på jobb och läste, fick ju lite tårar i ögonen där. Haha! Blev överraskad över hur positiva ni är och att jag faktiskt inspirerar. Kanske inte alla, men vad gör det? Att ens inspirera EN person är ju något att bli lycklig över.
Någon skrev att det var konstigt att jag inte svarar på alla meddelanden. Vet dock inte vilka personen menar, men jag försöker svara på det mesta. Jag får väldigt många mejl som jag också försöker svara på. Men ni ska i alla fall veta att jag läser ALLA kommentarer och mejl jag får av er. Men skulle jag svara på exakt alla så hade jag inte haft ett liv, hehe. Men jag uppskattar i alla fall ALLA mejl och tar det till mig. Och jag inspireras av er också! Av era historier.

Sen att mina portioner mat kanske inte alltid är perfekta, så gör jag ändå så gott jag kan. Vet ni, att för några månader sen åt jag bara knäckebröd till frukost och frukt till lunch och minimalt till middag. Mådde så jävla dåligt av det, och jag äter mycket mer nu och mår 1000 gånger bättre, utan att ha ökat någonting alls i vikt! Har faktiskt istället gått ner! Vilket man oftast inte tror. Man tänker mer mat = viktuppgång. Men nej, kroppen är smart. Smartare än ni tror!

Jag kommer fortsätta precis som jag gör idag, med bloggen alltså. Skriva ner mina innersta känslor, hur min dag har varit, mina matbilder och ibland lite mode, tips och annat. Sen att någon tycker att jag klagar i varenda inlägg... klagar på vadå? Att jag är trött och vill ha semester? Jag klagar inte, jag bara längtar efter vila. Inget fel med det. Istället kan man ju strunta i att läsa min blogg om jag nu klagar så mycket. Så enkelt är det! ;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: RASA

jag tycker också att du skall fortsätta precis som du gör, med bloggen.. det uppskattas : )

2008-06-24 @ 21:39:11
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tycker inte du klagar. Att skriva upp vad man känner är inte att klaga. Det är att vara ärlig.OJ vad smal du är på bilderna. Fast du är kanske lika smal nu. Finns ju inget alls att ta på. Men du är fin är inte så jag menade. Bara lite för smal. Men det vet du ju redan.

Önskar jag inte skulle bli inspirerad till att gå ned i vikt när jag ser dina bilder. men tyvärr blir jag det.

skulle önska att jag var lika mager som du. men det får nog bara vara en önskedröm......

2008-06-24 @ 21:39:55
URL: http://www.ellinorssblogg.se
Postat av: Mikaela

Svar: Finns en ekologisk buljong som är JÄTTEGOD ;D Och du borde verkligen testa B&J, det var det första förbjudna jag åt :)

2008-06-24 @ 22:23:04
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0