Fruktsallad

Nu när jag infört mina kvällsmål igen tycker jag det känns allra lättast att göra en fruktsallad. Det är både gott och lättsmält. Alltså jag känner mig inte proppmätt efter en skål med skivad frukt. Perfekt nu på sommaren också, då det funkar utmärkt att äta frysta bär och frukter. Svalkande och riktigt gott tillsammans med kesella och lite kanel. Min favoritblandning just nu är fryst mango, banan, kesella och kanel.
I kvällens fruktsallad fick även frysta hallon och lite persika följa med ner. Riktigt gott! Nu har jag nog fått mitt dagsbehov av frukt!

Visst ser de frysta hallonen ut som godis? Det tycker i alla fall jag.



Kommentarer
Postat av: sarah

Både ser ut som och smakar som godis:D

Jag älskar sharon, banan, nektarin, fryst ananas & frysta vindruvor i fruktsallad, höjdare! Sen gärna några färska jordgubbar!

2008-06-17 @ 20:13:35
URL: http://sarahlillemor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det såg riktigt gott ut :)

2008-06-18 @ 04:13:03
URL: http://samdra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0