Beställning från Topshop

Jag var lite busig såhär på morgonen och beställde lite kläder från Topshop. Blev ju riktigt nöjd sist! Allt gick så smidigt och kläderna passar riktigt bra. Frakten kostar 5£ (euro) vilket är ca 50 kronor (lite mindre). Det tar 5 dagar innan kläderna kommer, men för mig tog det till och med en dag mindre. Paketet kom direkt hem till mig, en postgubbe kom och överlämnade det. Så ingen tullavgift vad jag vet. Storlekarna är som vanliga. Finns också en sizeguide på hemsidan som är jättebra! Det finns en lista där det står vad deras Engelska storlekar motsvarar i våra. T.ex en 10:a är som en svensk 38 osv.

Detta beställde jag!
En söt klänning som är alldeles underbar baktill också. Perfekt till varma sommardagar!
Ett slappt linne som är djupt urringat vid armarna (dåligt förklarat, men ni ser ju på bilden).
Och ett par hotpants att strosa runt i.
Allt detta, inkl frakten kostar mig 500 kr! Helt otroligt billigt.




Kommentarer
Postat av: Lina

oh den blommiga klänningen högst upp var ju sockersöt!

ha en bra dag! =)

2008-06-06 @ 09:35:35
URL: http://linaloefqvist.blogg.se/
Postat av: mill

Lite mer än 50 kr.. En pund ligger väl runt 12-13 kr nu tror jag.



men det är ju inte så farligt ändå:P



Kul ändå:D

2008-06-06 @ 12:56:53
Postat av: Cornelia

mill: Det är Euro jag pratar om :P

2008-06-06 @ 14:42:41
URL: http://annacornelia.se
Postat av: bella

är det krångligt att beställa från topshop`? är frakten dyr? : )



kram/ isabelle

2008-06-08 @ 01:31:29
URL: http://isabellestroms.blogg.se/
Postat av: Sabina

Det är ju tyvärr så att alla priser är i pund på topshops hemsida.. så frakten ligger på 65 kronor.

2008-06-08 @ 07:15:14
Postat av: Cornelia

bella: nej jag tycker det är jätte enkelt :) frakten skrev jag om i inlägget..



Sabina: men det är ju euro-tecken på deras hemsida .. ?

2008-06-08 @ 08:23:21
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0