Mumsig sallad

Jaha, denna dagen gick ju snabbt. Har haft ont i magen hela dagen. Ajaj. Men jag tror jag äter för snabbt nu när jag är lite stressad över jobbet och så. Dålig ursäkt kanske, men jag tror det blir lättare att ta det lungt när jag är ledig. Vet att jag inte alls får så ont om jag tuggar ordentligt och äter i lugn och ro. Lättare sagt än gjort tyvärr! Glömmer lätt bort det.
Det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu, haha. Men allt roligt jag ska göra väntar på mig! Känns ju bra att ha en massa saker att se fram emot.

Sitter just nu med öppet fönster och andas in lite frisk luft, lyssnar på fåglarna och njuter. Försöker stöta undan den lilla ångesten som plötsligt nådde mig. Jag tänker istället "det är en känsla, ingen verklighet". Jag överlever. Maten var god och jag behövde den. Åt middag precis. Romansallad, tomat, gurka, kycklingfilé (mycket), avokado, cashewnötter, kryddor och persikobalsamico. Så jävla gott!! Testa den balsamicon! Den är från Zeta. Riktigt god. Salladen blir genast mycket mumsigare. Känns fräscht också med fruktsmak!


Har egentligen inte så mkt att skriva. Ska träna lite, ta en dusch, laga morgondagens lunch och sen sätta mig en stund och läsa. Skönt! Är grymt trött i huvudet. Jappjapp.
Pusss


Kommentarer
Postat av: tigrisenemmis

ååh så mumsigt :D

Ska bli riktigt mysigt att träffa dig med :D iih<3

2008-07-01 @ 20:52:09
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se/
Postat av: Maja

Mmm, ser supermsaskigt ut:) Bra tänkt där med känslorna också, du är stark.



Men är det inga kolhydrater med alls?

2008-07-01 @ 21:42:29
Postat av: Ellinor

äter du aldrig typ pasta eller potatis till maten. du äter väl som gi-metoden. Svårt att gå upp i vikt på den. men jag ska inte säga något. du

äter superbra om man jämför med mig. du äter så himla nyttigt och jag äter bara onyttigt.

2008-07-02 @ 06:30:42
URL: http://www.ellinorssblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0