Morgonpromenad

Godmorgon! Har precis ätit frukost och ska ut och gå nu. Underbart skönt! Jag är totalt avslappnad. På alla stadier! Jag mår bra psykiskt, jag är nöjd med min kropp, jag äter bra, jag är ledig, det är sommar. Det mesta är som en dans på rosor! Jag vet att det kommer dala ibland... på fredag ska vi på begravning, bara för att nämna en sak. Det kommer bli riktigt jobbigt. Kommer gråta som aldrig förr. Och min mamma, och deras familj... kommer knappt orka se dom så ledsna. Men jag måste klara detta. Vi måste finnas för varandra.

Nej nu måste jag kila snabbt. Hunden är kissig! Puss sålänge




Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Du kan ju alltid testa att göra brödet! Jag tycker att det är gott, men eftersom jag kommit på det själv kanske jag tycker att det smakar bra för att skydda mig själv hahaha ;D Men det vore kul om någon annan också testade!

2008-07-07 @ 10:51:31
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: Ingela

vet inte riktigt om det framgår ngnstans och jag missat det, men får man fråga var du bor ngnstands?

2008-07-07 @ 11:25:54
URL: http://zariaza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0