Ingen aning

Har stora problem med klädbiten, men jag packade i alla fall ner lite olika grejer. Beror ju på vädret också! Men ah, ska inte bry mig så mycket om hur jag ser ut. Ingen kommer tänka på det ändå. Ska i alla fall packa ner schampo, tandkräm, tandborste och plattången nu. Sen ska jag chilla med lite te framför tv:n. Har haft en del ångest ikväll. Vet egentligen inte varför, men jag är ganska slut i huvudet. Känner mig helt matt och slut på känslor typ. Kommer ju bli så in i helvetes känsligt nu dom kommande dagarna. Bara jag inte faller in i nån depression eller något, man kan ju aldrig vara säker!

Har ätit lite oregelbundet idag också, kan vara därför jag känner mig trött och svullen. Vet inte heller hur dagarna i Göteborg kommer bli. Jag tappar aptiten när jag är ledsen. Så har det alltid varit... är jag ledsen eller upprörd så knyter det sig i magen på mig. Någon mer som känner igen det? Minns när jag var runt 14 år och blev dumpad av min första kärlek... åt inte på flera dagar. Vissa tröstäter, andra äter inte alls... knepigt dedär! Undra egentligen varför man tar till maten? För att det är en enkel sak? Hm...

Nä måste göra nåt annat. Puss o kram!





Kommentarer
Postat av: AE

Dem flesta bilder du tar på dig så böjer du dig alltid framåt?

2008-07-09 @ 21:05:47
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: milla

Ja visst blir det! Färgerna slås ut. Vad fint klädd du är idag, supersött! :o)

2008-07-09 @ 21:32:50
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: FANNY

jag känner likadant. detdär med maten cornelia. det knyter sig i magen på mig. fyfan det är inte alls en behaglig känsla. jag är inne i en sådan period just nu, duvet denna oregelbundenheten vi snackade om och funderar starkt på att köpa något bra bok imorgon, har ganska mycket panik ... :/ vi ska få en underbar resa, och du och jag behöver denhär som in i helvete!

2008-07-10 @ 00:33:06
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: malin

SAmma som för mig, nu när min kanin som dog i lördags dagen inan ja kom hem från kreta så har min aptit varit helt noll o man känner ingen hunger iheller för man e så ledsen inom sig. Men hoppas du får det bra i GBG utöver begravningen, ha ett par sköna dagar. kram

2008-07-10 @ 11:27:38
URL: http://whatsgoingonhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0