Godmorgon, 6 juli

Heeeej! Jag mår finfint idag också. Känns verkligen som jag får massa, massa energi av denna maten jag äter nu. Helt underbart! Känns kul också på nått sätt att utmana mig själv. Dagens frukost var så god också! En riktig söndagsfrukost med massor av vitaminer, mineraler och nyttigt fett. Love it!


Smoothie 1 glas

1 dl havremjölk
1 dl hallon
½ avokado

Mixa och drick. Vill man ha den sötare kan man ringla i lite honung, eller mixa lite banan i.

Sen åt jag en rostemacka med ost och tomat, och en fruktsallad som bestod av sharonfrukt, kiwi och äpple.

Idag ska jag hälsa på kusinerna. Blir väl nån fika, lite snack och sånt. Brukar bli mysigt! Träffar dom dock inte så ofta längre, vilket är lite synd. Men men.
Får se om jag hänger med mamma till Malmö nu en stund. Är så shoppingsugen (igen)!!! Farligt, farligt. Men bara nåt litet... kanske en klänning, en tunika eller nån kjol? Vill vill vill!

Mår ni bra idag? Vad händer för er denna söndag? Jag är redo för en härlig dag i alla fall, med denna frukosten i magen orkar jag såå mycket mer än när jag svälte mig. Fyfan, aldrig mer! Det har vi ju hört förr, men det känns annorlunda nu. Jag hoppas det!!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: AE

Vad är det du tränar, när du tränar? Du berättar aldrig :P



Tränar du fortfarande varje dag?

2008-07-06 @ 10:49:53
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: Alex

Tycker du inte det blir torrt utan smör på mackan?

Älskar rostmackor haha mums!! :)

2008-07-06 @ 12:14:11
Postat av: Sanna

Jag tänkte på din bok. Kanske skulle vara trevligt om du tog (om du inte redan gjort)dessa bilder in till boken. Tror många skulle bli inspirerade. Kram.

2008-07-06 @ 13:18:58
URL: http://svartsvala.blogg.se/
Postat av: Sara

hello cornelia!

jag har sagt det inna men säger det igen, din blogg är sååå inspirerande! jag skulle oxå vilja veta vad du tränar

ha det bra, kram

2008-07-06 @ 19:01:57
URL: http://sarascandy.blogg.se/
Postat av: J U L i A

iiih, allt ser så gott ut hela tiden!

fattar inte hur du lyckas :*

2008-07-06 @ 22:30:25
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

Åh gud vad det såg gott ut! Det riktigt vattnas i munnen :) nyttig äre oxå :)

2008-07-08 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0