13 juli, söndag

Känns som måndag. Jag har inte riktigt koll på dagarna nu när jag är ledig. Men det betyder väl att jag tar dagarna som de kommer och att jag inte tänker så mycket på vardagen. Inget mig emot!
Jag har inget speciellt att göra idag, mer än att städa och kanske gå någon promenad. Om vädret tillåter ska jag försöka jobba lite på brännan nu innan vi ska till Kreta. Hoppas jag blir lika brun, eller brunare än förra året! Konstigt att man inte ser hur brun man blir, förrän man är vit som en krita igen. Man glädjs ofta inte åt det man redan har... förrän man förlorat det.

Nu i veckan är det inte heller så mycket på gång. Tänkte åka till Burlöv Center imorgon för att vara lite udda. Är aldrig där, men jag såg nu att de hade Cubus där, och jag behöver lite sköna strandplagg till resan. Och där är ju så billigt! Sen har jag hört att det ska bli buss-strejk även här i skåne, så jag får passa på imorgon innan trafiken står still. Tråkigt att det strejkas överallt, men jag är faktiskt lite på deras sida. Högre löner åt folket!

Men hur mår jag då? Det märks verkligen att jag har mer tid att tänka på mig själv nu. Vilket är ganska skönt, men ändå lite jobbigt. Ni vet man fixeras lite vid tanken "hur mår jag egentligen"? Men jag äter rätt bra, mer avslappnat och tills jag är mätt och belåten. Så jag är nöjd och glad! Och lycklig... jag uppskattar mer och mer det jag har och dom jag har omkring mig. Mitt liv helt enkelt! Familj, hund, vänner, jobb...! Ja, jag är faktiskt lyckligt lottad.

Frukost idag: Rågbröd med skinka, gurka och tomat, fruktsallad (äpple, banan och mango) med kesellaklick och 1 kokt ägg.
Hörs sen! Puss & kram


Kommentarer
Postat av: milla

låter jätteskönt :o) God frukosten såg ut, bra att få i sig lite grönsaker redan på morgonen :o) Jag har bara umgåtts med killen, promenerat och så! Är skönt med lata söndagar :o)

2008-07-13 @ 13:40:31
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: carolina

åh vad gott det ser ut! mango är ju så himla gott, som godis nästan! :)

2008-07-13 @ 18:33:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0