Utelåst

ROLIGT. Imorse hittade inte mamma mina nycklar hon lånat, så jag fick ett par av henner nyklar istället. Och hon visste att där inte fanns någon nyckel till översta låset. Gissa vad hon gjorde när hon gick imorse... hon låste båda låsen!! Så nu när jag kom hem... ja då kunde jag ju inte låsa upp. Stod där i ösregnet och frös. Ringde och sa att hon banne mig fick ta sig hit och låsa upp. Och hon säger att hon inte har tid? Är du dum eller? Blev riktigt jäkla sur, speciellt när hon la på luren.
Iaf kom hon efter typ 1 timme, så nu är jag både kall, irriterad och blöt. Tack för den liksom. Jävligt taskigt faktiskt. Tar 2 min att köra med bil från hennes jobb. Men det tar ca 45 min att gå dit i ösregn. Sånt går mig på nerverna...

Whatever. Nu är jag inne iaf. Denna dagen har varit skit från början redan. Ni vet när allt går snett... mascaran kladdar, nycklar är försvunna, det regnar, jag blir utelåst... dra åt skogen jävla dag! =P

Nu ska jag träna lite sen se på tv. Kram!

Kommentarer
Postat av: Camila

usch stackars dej.du får ta en varm dusch så du tinar upp
kram

2008-01-10 @ 14:17:29
Postat av: Anonym

kunde du inte gått till jobbet sålänge??

2008-01-10 @ 14:52:04
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: nej eftersom jag hade skinnjacka, leggings och det spöregnade, och då menar jag SPÖREGNADE! Plus att, hur skulle jag veta att det tog en timme för henne att komma hem? Jag trodde hon skulle komma på en gång.

2008-01-10 @ 15:20:11
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: klara

vad tränar du för nått? tränar du varje dag ?

2008-01-10 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0