Uppe tidigt

Blä. Klockan ringde kvart i 7 imorse. Har jobbat hela förmiddagen! Känner mig jätteduktig. Det var sjukt mycket att göra idag på jobb. (Ni som inte vet så jobbar jag på ett företag med import och exporter, mycket pappersarbete och så)
Sitter här och käkar lite nu. Mamma är äntligen hos sin psykolog. Hon brukar komma med ursäkter för att inte gå dit. Hon tar det lite i andra hand... hon tar sig själv i andra hand! Jättejobbigt faktiskt... ska fråga sen vad de pratade om, om det var nåt speciellt. Vill visa att jag bryr mig!

Jag mår lite illa faktiskt. Vet inte riktigt varför... kanske för att jag gick upp tidigt och stressade lite? Jaja, det är skönt att jobba igen. Att ha något vettigt att göra om dagarna, och känna att jag tjänar mina egna pengar.

Hoppas ni mår bra! När börjar ni jobba/gå i skolan igen?

Kramar!

Kommentarer
Postat av: josse

får uppfattningen av att din mamma inte riktigt känner sig som en förälder utan mer som din/er kompis. jag had enog låtit det vara hennes ensak om vad hon pratat om med sin psykolog.
kul att det går bra på jobbet, håll ut även om det är jobbigt. inte varje dag man får jobb bara sådär. jag börjar skolan nästa måndag och då har jag praktik i 8 vecokr. ska bli jättekul, ska praktisera på H&M :p

2008-01-02 @ 11:43:48
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Josse: Ja vi vet båda två att vi har mer en kompisrelation. Vi har pratat mycket om det. Men hon kommer ändå berätta vad som sades, och hon behöver ju inte säga allt. Men att fråga hur det gick tycker jag är ok.

Gud vad roligt! :D Hoppas du trivs där då :) Och lycka till!

2008-01-02 @ 11:50:20
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: josse

jo det klart, du känner ju henne betydligt bättre än vad jag gör och vet vad som är okej och inte okej, hehe.
tack så mycket :) . ha en bra dag!

2008-01-02 @ 12:09:23
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: lilla ja

Började jobba idag, fick åka buss idag, dvs gå upp 10 över 5 =( eftersom vi jobbar med typ samma saker borde jag också sätta igång att jobba efter lunchen, men har iiiiingen motivation alls, bättre att läsa bloggar =)

2008-01-02 @ 12:48:24
URL: http://littlemes.blogg.se
Postat av: Anna

Känner också att man är duktig när man tjänar egna pengar. Att jag inte lärt mig spara dom är ju en annan femma, haha. Börjar skolan på måndag, booring! Men går i 3:an så sista terminen nu :D

2008-01-02 @ 15:31:50
URL: http://shewantsit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0