Lördag!

Åh så skönt med en helt ledig dag! Ska snart åka till Mobilia i Malmö med mamma och shoppa. Haha , vet ni vad jag drömde inatt? Att jag hade fått knallrött hår efter en slingning!! Shit vilken panik jag hade. Jag hatar sånna drömmar. Fattar inte riktigt varför man drömmer sånt? Har i alla fall sovit riktigt länge inatt. 11 hela timmar! Jag tror det behövdes.
Det sägs att det ska bli storm här idag. Men det verkar inte ha satt igång än... kanske senare? Man skulle till och med hålla sig inomhus! Men de brukar alltid överdriva ganska rejält... ibland händer det ingenting alls.

Jaja, jag bloggar om det jag köpte senare! Hörs då!
Ha en skön lördag. Något speciellt ni ska hitta på idag?
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får det riktigt trevligt på Mobilia! Det är alltid lika kul att shoppa i Malmö :)

Själv har jag en massa, massa skolarbete som jag måste ägna dagen åt. Så tråkigt! Haha.

Kram

2008-01-19 @ 09:50:47
Postat av: Camilla

Hoppas du hittar massa fint!! :)
Just nu känns det som det är mer storm i mitt huvud än ute tyvärr,.. jättefin blogg du har!! :)

2008-01-19 @ 10:57:46
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: camilla

Ska jobba hela dagen =(

2008-01-19 @ 12:00:51
Postat av: tes

haha, såna drömmar har jag också råkat ut för :P men det är en lättnad när man inser att det bara var en dröm ;D hoppas shoppingdagen blir kul! Vill också shoppa, men är heelt pank. Ha det bra :)

2008-01-19 @ 14:18:10
URL: http://tesssis.blogg.se
Postat av: Sanna

Det har börjat blåsa rejält här nu under dagen och jag bor ändå rätt långt upp, iaf en 1,5 timme från Stockholm :P vart bor ni någonstans?

2008-01-19 @ 14:33:21
Postat av: Jenny

Här blåser det oxå, fast inte så farligt. Jag bor i norra delen av Sverige, Umeå :)

2008-01-19 @ 16:23:39
Postat av: Thepreciousgirl

Sanna: Jag bor i skåne :) allra längst söderut! men här blåser det knappt. Så vi slapp kanske undan här nere!

2008-01-19 @ 17:01:10
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

ja det skulle vara en mardröm om håret blev sådär på riktigt, en riktig mardröm.

2008-01-19 @ 17:16:28
URL: http://ibebeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0