Gokväll

Haft en bra dag allihopa?
Tjejen jag träffade var supergullig! Käkade en kycklingsallad och snackade om allt mellan himmel och jord. Myspys! Vad har ni gjort idag? Jag är grymt trött nu. Ska ta en jättevarm dusch och sen vira in mig i en filt och se på tv. Det förtjänar jag! Imorgon ska jag till kliniken igen, vägning och den biten. Ser inte fram emot det! Upp eller ner... don't know. Vet knappt om jag vågar skriva om jag gått ner här på bloggen, haha. Skojar.

Några frågade mig om vad jag heter på bilddagboken. Bubblegum är mitt namn där! Enjoy.

Nej. Lite träning, dusch, sen soffan!
Puss


Kommentarer
Postat av: THOMASINE

idag har jag varit sjuk så jag har bara tagit det lugnt, pluggat och bloggat såklart!! haha

trevlig kväll!

xoxo

2008-01-17 @ 19:48:12
URL: http://THOMASINE.BLOGG.SE
Postat av: helen

hej, jag har tr'änat idag på friskis. har köpt till ett jympa kort till mitt gym kort på friskisosvettis. så gick ett pass sen hårdträna på gymmet.. puss kram

2008-01-17 @ 19:50:43
Postat av: Jenna

Jag har en liten fråga. Den kanske är lite privat, så du behöver inte fråga om du inte vill. Men nu när du mår lite bättre, från din anorexia och gått upp lite, har du återfått din mens?

Kram

Btw du är typ min stilikon

2008-01-17 @ 19:54:10
Postat av: Kristina

Låter som att du har haft en bra dag :)
Vad tränar du idag då? Styrka? Hur länge?
Hoppas det gick bra!
Kram

2008-01-17 @ 19:56:44
Postat av: Thepreciousgirl

Jenna: Nej min mens har inte kommit än =/
**
**
Kristina: Ja styrka blev det idag! :) Hm, 15 min typ. Inte länge, men skönt!

2008-01-17 @ 21:10:57
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Amanda

Hoppas du haft en bra dag, då! :)

2008-01-17 @ 21:15:13
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Kristina

Styrka är jätteskönt :) Jag älskar det!
Och oavsett vad andra säger så tycker jag att det är bra att du tränar, så länge som du äter bra :D
Hoppas du sover gott i natt!
Puss

2008-01-17 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0