Godnatt!

Är redan jättetrött. Känns skönt att jag ska gå och sova tidigt idag. Haha, jag låter helt sjukt ensam... men jag trivs att vara ensam ibland. Måste vara för mig själv. Men ibland hade det varit mysigt att ha någon vid sin sida. Men det är en senare grej... har faktiskt aldrig haft nåt seriöst förhållande. Bara en jäkla massa flörtar och snabba förälskelser. Kärleken kommer det också en vacker dag, I hope.

Nä nu väntar min stora säng på mig. Haha! Himla jobbigt att mitt hår ska lukta färgingsmedel bara. Får huvudvärk! Isch!
Sov gott!

image919

Kommentarer
Postat av: therese

god natt =)

2008-01-12 @ 22:49:11
URL: http://heltrubbad.blogg.se
Postat av: Cassie

Sov gott o dröm sött :D

2008-01-13 @ 01:16:37
URL: http://Cassie92.blogg.se
Postat av: Anonym

man tror att du haft seriösa förhållanden för du e så vacker :§ men det kommer den dagen då du träffar en rätt person, det vet ja!
Hur många haru varit tsm med egentligen? Själv har jag varit sjuk så pass länge så har inte haft nått
seriöst, typ 2 person, (oseriösa förhållanden) :P

2008-01-13 @ 10:08:10
Postat av: Anonym

man tror att du haft seriösa förhållanden för du e så vacker :§ men det kommer den dagen då du träffar en rätt person, det vet ja!
Hur många haru varit tsm med egentligen? Själv har jag varit sjuk så pass länge så har inte haft nått
seriöst, typ 2 person, (oseriösa förhållanden) :P

2008-01-13 @ 10:08:39
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: Hm måste räkna.. 9-10 stycken. Oseriösa. Jippie. *not* :P

2008-01-13 @ 11:15:55
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0