Godmorgon!

Usch, hade svårt för att somna igår. Hatar att ligga och dra mig en timme innan jag kommer till ro. Så antagligen kommer jag känna av det idag, precis som igår. Har precis fått i mig lite frukost iaf, det var gott och det tar inte emot så mycket nu på morgonen. Frukosten är lättast för mig att äta. Don't know why.

Längtar till imorgon! Då ska jag till Fanny , gå på bio och mysa med naturgodis. Såsom vi alltid gör! Undra bara vad vi ska se? Går det något bra på bio nu? Något ni rekomenderar?
Ska till kliniken imorgon och vägas och visa upp matdagboken och dedär. Det längtar jag INTE efter. Det är så sjukt jobbigt att känna lycka när jag gått ner, men samtidigt inse att jag förstör för mig själv. Snacka om att man känner sig splittrad när tankarna börjar ta över. Och fruktansvärt korkad!! Men jag är inte korkad, "bara" sjuk. (I huvuvdet?).

Nej ni får ha det så bra. Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Igår såg jag Arn, den var jättebra! Ingen "killfilm" som jag trodde. Jag är även jättesugen på att se den nya med Will Smith, http://sf.se/filmer/film?filmid=18050276. Verkar bra!

2008-01-31 @ 07:07:49
Postat av: Carro

Det låter helmysigt ! Jag har hört att Försoning ska vara bra ..

2008-01-31 @ 08:11:21
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Mickis

Nej, är det någon film du måste se så är det JUNO sjuktbra film, även om man inte tror det.. men den har ju oscarsnomineringar och fått bra recensioner, tom med min 21 åriga bror älska den ;P se den!

2008-01-31 @ 08:20:23
Postat av: Camilla

Hoppas ni hittar en bra film.. har tyvärr ingen att rekomendera.
Är du säkert på att du har gått ner? jag har gått upp 1 kg =)
Kram

2008-01-31 @ 08:38:27
Postat av: n

Se Juno det har jag gjort, den var rolig.

2008-01-31 @ 09:08:00
Postat av: josse

Juno går väl inte på bio nu? men om den gör det så håller jag med de andra, den måste man se! i am
legend var inget bra, i början tänkte man att den kommer vara riktigt bra men sen gick det bara utför.. fast det är ju upptill var och en att avgöra. jag såg iaf we own the night på bio igår, skitbra film! väldigt sorglig då huuvdpersonen har så jäkla mycket "otur" så den rekommenderar jag verkligen.

2008-01-31 @ 09:39:22
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: johanna

ja, se juno om den går! annars tror jag att control är riktigt bra!

2008-01-31 @ 10:45:09
URL: http://trickyickylick.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hoppas ni får dte underbart! det hjälper ibland när man mår såligt att träfa folk.. jag vet att jag skulle behövt dte nu..

2008-01-31 @ 15:29:30
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: fanny

försoning är bra, men sorglig. även gone baby gone är bra. :)

2008-01-31 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0