Godmorgon!

Har sovit riktigt hårt inatt och känner mig lite mer utvilad idag än vanligt. Först ska jag jobba som vanligt några timmar, sen ska jag träffa en tjej jag faktiskt fått kontakt med över internet. Vi ska ta en fika och prata lite. Kommer säkert bli mys! Alla jag träffat hittills över internet är ju underbara tjejer! Vissa tycker det är lite konstigt att jag träffar folk över internet, men jag tycker det är ett bra sätt att hitta nya människor med samma intressen, problem eller vad det nu kan vara.

Åt precis frukost! Mammas grova bröd (utan pålägg, för det är skitgott ändå och inte alls torrt!), lite aprikoskräm och ett äpple.
Brödet ser underfär ut såhär. (bild från nlife.se)

image969

Mums! Mamma är bäst på att baka. Blir alltid gott!
Ni får ha en bra dag sötnosar! Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ut attt vara hur gott som helst! Kan du inte lägga ut receptet, snäääälla?

2008-01-17 @ 08:22:52
Postat av: Camilla

Skulle också gärna vilja ha receptet =)

2008-01-17 @ 09:07:22
Postat av: stars in heaven

Oj det ser verkligen jätte smarrigt ut!

2008-01-17 @ 11:37:13
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: serioooh

weei är det emma du ska träffa? hoppas ni hade det nice, nästa gång får du träffa mig!:) hihi.
btw gud vad sugen jag blev på att baka ett gott bröd nu

2008-01-17 @ 13:44:09
Postat av: Thepreciousgirl

seriooh: Nej inte denna gången :) men på söndag ska jag träffa emma! :D vi får också ses snart ;D

2008-01-17 @ 14:04:39
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0