Godkväll

Har haft en trevlig kväll. Min bror och flickvän har varit här och ätit middag, supermysigt! Har kommit på lite andra tankar, och det är alltid skönt.
Vill också tacka er som kommenterar min blogg, och att ni faktiskt är ärliga och säger vad ni tycker. Sen att jag kanske blir lite upprörd när något någon säger absolut inte stämmer... ja det får ni leva med. Hehe. Jag har inte alls bestämt mig om detta med behandlingen. Det är nån månad till innan min behandlare ska ta ledigt, och jag ska prata med henne om detta, såklart. Hon känner mig bäst när det gäller detta, och jag litar på hennes ord. För jag vet att jag inte är frisk, men det tror jag heller inte att jag kommer bli helt. Men jag måste lära mig att leva med dessa tankar, utan att de gör någon skada. Ja ni förstår...

Kanske var dumt att skriva i förra inlägget att jag äter mindre. Men jag kände bara att jag var tvungen att få det ur mig. Kanske jag kan förstå VARFÖR jag äter mindre då? Om det är aptiten som spökar, eller tankarna? Antagligen tankarna... och det är något min behandlare inte kan göra något åt, eftersom hon inte är insatt i det. Jag har en psykolog som jag går till och pratar om det. Och henne ska jag inte sluta gå till. Dock har jag inte varit hos henne på ett tag... men jag ska ringa henne i veckan och boka ny tid.
Förresten så missade jag besöket hos dietisten i onsdags. Smart! Hehe. Men men.

Nu ska jag snart sova... ska upp tidigt imorgon!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tigrisenemmis

Sötnos!
hoppas vi kan ses snart?

2008-01-13 @ 21:16:46
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Tigrisenemmis: Ja! Jag lovar. Vi bestämmer en dag nu!

2008-01-13 @ 21:21:25
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: malin

en sak jag vill bara du ska tänka på, det blir till det bästa du gör det av, typ tänk att det är faktist inte omöjligt att bli HELT FRISK ( hur omöjligt de än känns) än att inte tro de,

de finns ju liksom ingen mening och tro på de negativaste:)

lika bra och tro på det bästa eftersoim man ändå vart med om de värsta;D

2008-01-13 @ 21:52:22
Postat av: Thepreciousgirl

malin: men saken är den att jag trott att jag ska bli helt frisk, och sen blivit jättebesviken och deppig när jag insett att så inte är fallet. Men det känns mer som jag accepterat det nu. Jag lär mig liksom att leva med det !

2008-01-14 @ 07:16:14
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0