Trött i kroppen

Kände mig alldeles matt i kroppen när jag kom hem. Men det känns lite bättre nu. Mamma frågade om jag ville följa med henne ut på lite ärenden, och javisst. Hellre det än att sitta här tillsammans med mina tankar. Får se om vi går i lite affärer, isåfall ska jag kolla in lite nya skor. Hade varit kul med ett par nya! Ankelboots, höga, gärna ljusbruna eller någon rolig färg.
Tror ni det finns någon rea på vinterjackor nu? Känner för att köpa en riktigt varm. Vad använder ni för jacka?

Mamma ska förresten inte vara hemma ikväll heller. Igår fick jag fixa middagen själv, vilket slutade med quornwok. Undra vad jag kommer äta idag? Kanske handlar något... får se vad! Tips?!
Kram!

Kommentarer
Postat av: camilla

jag har en varmt everestjacka som jag köpte nu i vintras på stadium. En ganska lång med huva.. jätteskön! men nu knakse det har slutat med rea, finns nog inte så mkt kvar iasåfall.

2008-02-06 @ 15:12:40
Postat av: josse

jag går med min skinnjacka, är inte så kallt här så det funkar.

2008-02-06 @ 15:30:10
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: Carita

mums, quorn är supergott. (:
jag har tre olika jackor, alla är svarta men den ena är en dunjacka, den andra är i bomull från H&M och sen har jag en everestjacka också.

2008-02-06 @ 18:59:29
URL: http://happychews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0