Dör snart

Av trötthet. Ska gå och lägga mig nu, för imorgon ska vi träffa kusinerna, vilket ska bli trevligt. Men dessvärre har vi ingen bil och det är riktigt jobbigt. Så vi ska följa med på lite ärenden innan, så måste vara klar redan halv 11 på morgonen. Gäääääsp! Haha. Ååh jag får panik på att jag aldrig hinner städa mitt rum eller göra sånt jag inte hinner på vardagarna.

Nä fyfan, nu ropar min säng.
Vi hörs imorgon! Tack för alla kommentarer!
PUSS!

En sak till. Det är rätt jobbigt att vissa skriver typ "det syns att du har anorexia" och liknande. Jag är faktiskt väldigt smal naturligt. Just nu är jag några kilon under normalvikt, men även vid normalvikt så är jag smal på överkroppen. Nej jag har inte bröst, och ja mina revben syns som attan. Men det är inget jag kan hjälpa! De syntes även när jag var frisk och vägde mycket mer än nu. Har faktiskt komplex för det. Tycker inte alls det är fint, men jag måste acceptera det, att min kropp är byggd så. Att jag har mer höfter och rumpa och spinkig överkropp. That's just me!
Det ligger nog lite i släkten också. Mamma har berättat att min mormor (som jag aldrig träffat) var jättejättesmal och att folk undrade om hon var sjuk.

Så ja... nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: dsdas

bra så om du tänker efter då behöver dsu ju inte banta bort nåt.

om du nu har komplex får du ju bara mer av att svälta elle va man kallar de.

2008-02-08 @ 21:31:13
Postat av: Ameli & Emelie

jag känner igen din situation, vissa människor är bara smala naturligt. Så himla jobbigt att folk kommentera sånt.

2008-02-08 @ 22:09:29
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Sandra

åååh en som har samma problem som jag! hehe.
jag har blivit kallad för anorexibarn i hur många år som helst.. lärare har talat med mig och kuratorer än fast jag är helt frisk! jag väger nått kilo under normal vikten jag med. alla mina systrar är jätte smal, min mor är jätte smal min mormor likaså och så kan jag fortsätta hehe. Du är vacker ändå. Jag har kommit till fund att dom flesta är avundsjuka. Visst skulle jag inte tacka nej till några kilon mer o lite mer på rumpa o byst, men jag trivs med mig själv ändå, och dom som vill prata får väl prata då, bara le och vänd ryggen åt. ;)

2008-02-08 @ 22:19:30
URL: http://sandraliksom.blogg.se
Postat av: Heidi

MEN VILL DU ATT FOLK SKA SÄGA "OJ DET SYNS VERKLIGEN INTE ATT DU HAR ANOREXIA"!!? Sluta klaga på alla kommentarer och var glad att du har så många läsare istället?

2008-02-08 @ 22:28:59
URL: http://sipis.blogg.se
Postat av: Therese

Jag tycker i alla fall att du är jättefin och inte behöver ha några komplex alls!

2008-02-08 @ 23:10:49
Postat av: Sussie

Vänd det "negativa" till något positivt :)
Du är väldans söt och jag hoppas du vet om det, annars får jag väl ta och släpa med dig på en till fotografering för att övertyga ;)

2008-02-08 @ 23:38:26
Postat av: Minna

Jag förstår dig,Vad irriterad jag blir på folk som klagar på andras vikt osv..usch säger jag bara! Ta inte åt dig söta cornelia du är så otroligt söt å fin precis som du är!...tace care

2008-02-09 @ 00:12:19
Postat av: Cheri

Det är bra att du accepterar dig själv, du är jättesöt!

2008-02-09 @ 00:40:03
URL: http://Cherrylicious.blogg.se
Postat av: jenny

Trevlig helg =)

2008-02-09 @ 04:51:15
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

dsdas: Som sagt, anorexia handlar inte om utseendet!! Även ifall jag kan tycka jag ser förjävlig ut som jättemager, så sitter sjukdomen fortfarande i huvudet.
**
**
heidi: Jag tycker inte de ska säga nåt alls! Haha, jag skriver i typ varenda inlägg att jag är glad över alla läsare. Missat det?

2008-02-09 @ 07:26:48
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

vad menas egentligen med "smal naturligt", är det när man kan äta hur mycket godis som helt utan att gå upp i vikt.

2008-02-09 @ 09:40:19
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: naturligt smal, har det i generna. Har en smal "form" på kroppen. T.ex!

2008-02-09 @ 10:38:12
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: TD

Jag förstår dej till 100%.

När någon säger; du e så smal. Dt som att säga till en tjock person; Du e så fett. Dt samma sak.

Folk borde veta bättre, dumma apor hela bunten. haha

2008-02-09 @ 15:32:54
URL: http://magicpill.blogg.se
Postat av: Anonym

vadå ha det i generna? min mamma är överviktig men jag är skit smal... hur går det ihop? Viseligenär jag lik min pappa som också är skit smal. Kommer jag bli överviktig sen eller?

2008-02-09 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0