Blåsigt värre

Höll bokstavligen på att blåsa av denna planet idag. Det stormar ju som in i helvete där ute! Varför nu detta?! Jobbigt, jobbigt. Skulle ju ta bussen in till Malmö idag och många verkar vara ute i sista sekunden med sina julklappar. Tog 1 timme att komma dit! Tar max 30-35 minuter annars, så jag kom hela 15 minuter för sent till Idun. Fick ringa mamma och be henne ringa receptionen och meddela att jag satt fast i trafiken. Hade kanske 2 kronor kvar på mobilen och numret till Idun har jag glömt skriva in i mobilen. Smarthuvud.

Berättade mest att jag haft det bra sen vi sågs sist, min behandlare och jag. Hon tyckte jag var duktig som klarat av matbiten även ifall jag inte varit hemma så mycket de senaste dagarna. Sen fick jag papper där jag ska skriva upp livsmedel jag tycker är svårt, mycket svårt och extremt svårt. Jag sa det att det kan bero mycket på själva situationen hur svårt ett livsmedel kan vara att äta. T.ex när jag är bortbjuden eller ska ha kalas/fest så är det mycket enklare att äta efterrätten, än om jag är ensam hemma eller bara med familjen.
Jeje, de kommande 2 veckorna blir bra start på denna uppgiften i alla fall. Blir mycket efterrätter hit och dit. Inget jag har något emot egentligen. Som sagt, jag älskar ju sötsaker. Har aldrig varit mycket för salt som chips, popcorn och lakrits. Och många tycker jag är konstig som inte gillar läsk! När jag var liten fick jag alltid juice eller saft istället, det är ju mycket godare! Är inte så förtjust i kolsyran. Kittlar i näsan och jag får tårar i ögonen av det.

Jaja, snart kommer mammi hem. Ska gå och handla lite käk då. Ikväll ska jag bara träna, sen tänkte jag faktiskt spendera resten av tiden i soffan. Känns längesen nu! Puss puss



Jeans från Cheap monday (älskar dom ja)
Skor och top från Zara

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hejsan.

Tittade in en liten snabis på din bogg och ville bara lämna ett litet avtryck. Jag tycker att du verkar vara en underbar tjej som verkligen kämpar för livet. Det går att må bättre och bli frisk, bara man kämpar åt rätt håll.



Lycka till!

2008-12-22 @ 16:08:45
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh, vad du är duktig Cornelia! Om jag fick äran att dela ut nobelpriset skulle du få det av mig :) Jag blir så varm i hjärtat av att höra att det går framåt för dig, du kämpar så fruktansvärt bra trots att det kommer motgångar. Jag har följt dig sedan..ever..känns det som och jag vet att du kommer klara det!!



Förstår också varför du älksar dina cheap monday jeans - du är skithet i dom :D



Kan inte du lägga upp ännu mer collage. På lite nya grejer du köpt, eller så!



Massa kramar fina du!

Matilda.

2008-12-22 @ 16:19:07
Postat av: Sanna

haha, jag förstår vad du menar med läsken. Jag tycker faktiskt inte om det. Vi drack nästan aldrig det när jag var liten så man är väl inte van kanske, och det är läskigt när det bubblar upp i näsan. haha, men det känns bra ändå för tändernas skull. Min kille är precis tvärtom och hans tandläkare uppskattar det inte ;p

2008-12-22 @ 16:37:32
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: A.

Vad skönt att det gick bra på Idun <3 PUSS

2008-12-22 @ 16:39:51
Postat av: Martina

Jag har aldrig tyckt om läsk... Fullkomligt älskar cocacola utan kolsyra, men finns det kolsyra så sticks det massa på tungan :P Haha, så jag vet hur det är när alla tycker att man är konstig bara för man inte dricker läsk... Jag tycker helt enkelt inte om det!

2008-12-22 @ 18:30:32
Postat av: Carita

åh, vad bra att det gick vägen, sötnos! ;* var det någon vägning och hur gick den biten isåfall? :>

cheap monday är underbart förresten, inte helt fel att det är billigt heller. hihi, kisses på dig ^-^

2008-12-22 @ 18:53:27
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Anna

Även om det kommer vara jobbigt att beta av listan med förbjudna livsmedel kommer du säkert känna dig jättestolt när du klarat något (eller iallafall i efterhand när du tittar tillbaka och inser att fy fan vad jag va bra). Dom jeansen sitter verkligen som ett smäck på dig, supersnyggt!

2008-12-22 @ 19:22:39
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: sarah

Sååå snygga jeans ju!

Tss jag gillar inte heller kolsyra, förutom när jag är riktigt riktigt törstig då jag har fått för mig att ramlösa släcker törsten bäst^^ Annars tycker jag också att det sticker obehagligt i näsan o tårar ögonen:(

Salta snacks är jävligt ovärt när det finns CHOKLAD. Biopopcorn kan iofs vara gott, men still..CHOKLAD<3

2008-12-22 @ 20:45:12
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0