Julsmoothie


Kommentarer
Postat av: linnea

gud vad gott det låter! har du testat den? var den lika god som den ser ut? :)



2008-12-15 @ 15:48:46
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: Rebecca

japp, det är mjölkfritt smör jag äter nu :D

2008-12-15 @ 16:03:27
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv: De kan ja förstå att du gör, jag är lite avis på dej, hihi :)

Vart i thailand är de ni ska?

Har ändrat lite i "nivåer" i photoshop, annars inget :)

Allt bra med dej förresten? <3

2008-12-15 @ 17:26:16
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: anonym

Cornelia, jag känner att jag verkligen vill säga en sak och hoppas att du inte tar det på fel sätt.



Du fick mig att köpa en chokladkalender, och varje dag har jag kämpat med de där bitarna - ångest, ångest, ångest!!! Men jag har tänkt att "om du kan så kan jag, jag är inte ensam!". Men nu säger du att du inte ätit en enda bit! Plötsligt står jag här och det är BARA jag i hela världen som trycker i mig choklad(självklart är det inte så, men tyggheten försvann och blev ersatt av dumma tankar). Skulle vi inte göra det här tillsammas? Jag vet att jag gör det för min egen skull och att det kanske låter löljligt, men sen är man ju inte helt rationell när man är i den här situationen. Små saker kan spela så stor roll, saker som "friska" människor inte skulle ägna en tanke! Jag känner mig lurad. Nu skiter jag i det här.



ps. du är duktig och inspirerar mig på många sätt. jag blev bara så besviken och vet egentligen inte varför.

2008-12-15 @ 17:58:18
Postat av: Anna

Hej tjejen, jag glömde skriva och berätta bara att jag gick ut och dansade i lördags och allt gick faktiskt jättebra. Jag drack en julcider, som inte var så god, men jag dansade och hade kul och kunde faktiskt koppla bort de dumma tankarna lite då och då.



Du är en kämpe, vi får ut och röja på dansgolvet när vi blir fria från det här. För det kommer vi att bli! KRAMAS

2008-12-15 @ 18:05:17
Postat av: Cornelia

anonym: Blir glad att du blir inspirerad av mig, men samtidigt kan du inte gå och bli så besviken att det går ut över dig själv. Du har din kamp, och jag min. Man kan inspireras och motiveras av varandra, men när den ena får en svacka kan inte den andra "hänga på".. förstår du?

Hoppas du får en underbar jul i vilket fall! Kram



Anna: Vad underbart att höra gumman!! :D Det vill jag gärna. Bara festa loss och fira att livet kan vara riktigt bra ibland! Själv ska jag festa på nyår, vilket jag inte brukar. Ska bli riktigt kul!

Kramar <3

2008-12-15 @ 18:37:55
URL: http://annacornelia.se
Postat av: anna

Åh, vad roligt.. ska bli kul att läsa om ditt nyår sen. Hoppas det går bra hos idun nu, ta hand om dig fina tjej. kramas!

2008-12-17 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0