Torsdag och läkarbesök

Som sagt ska jag till läkaren idag. Få reda på blodproverna och sånt. Ska också träffa min sjukgymnast och göra lite övningar. Hoppas jag får massage idag också! Somnar typ varje gång, det är så himla avslappnande. Min mamma hatar att massera mig, tror jag. Hon suckar varje gång jag frågar... så den enda närhet jag får är hos min sjukgymnast. Tur jag har henne i alla fall! Hon säger att det är jätteviktigt med beröring, och att det är väldigt positivt om man låter någon ta på en.

Ska gå i lite affärer efteråt, kanske köpa något kul. Måste i alla fall kolla in h&m. Har rabatter där + 50 kronor + att det är 10% rea på allt i butikerna bara idag!! Jag älskar ju h&m...!

Ska svara på era frågor sen när jag är hemma igen. Så tro inte att jag glömt det.

Önska mig lycka till, haha. Känns som jag behöver det.
Kram!

Kommentarer
Postat av: en mamma

Hoppas det går bra hos läkaren och din sjukgymnast, att du får massage. Och det är som hon säger viktigt med beröring. Men många med ätstörningar kan ha svårt med det också. Här är det massage så gott som varje dag, dotter mår verkligen bra av det.Ha en fin torsdag. Kram

2008-08-28 @ 10:46:09
URL: http://enmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0