Godmorgon!

Mår helt okej idag. Mådde ganska dåligt igår kväll eftersom jag kände mig som en uppblåst kossa. Riktigt äckligt, men nu mår jag bättre tack och lov. Dock mår jag dåligt eftersom jag måste istallera om datorn, men har ingen windows-vista cd för han jag köpte den av gav mig inte dom. Hade ingen aning om att man behövde det... jag vet väl inte sånt? Så nu har vi letat igenom halva huset för att hitta min lillebrors, men icke. Finns det kanske någon själ därute som bor nära mig och vill låna ut en vista-cd? Haha! Men seriöst, JAG MÅSTE HA DET! Annars kan jag ju heller inte blogga, hehe. Eller skriva klart min bok!! (Rätta den alltså)

Vet ni hur gott det är med rostat bröd? Jag rostar allt bröd typ. Imorse åt jag en rostad lingongrova med hummus. Så jäkla gott! Men det ska inte vara FÖR rostat. Som min mamma, hon älskar brända kanter på bröden. Hmm!

Idag kommer min storebror hit. Kommer fixa och dona med datorn, och förhoppningsvis löser sig allt. Annars kommer jag gråta ihjäl mig. Fick panik igår när jag trodde att allt var försvunnet, men nu har jag de viktigaste bilderna och min bok på cd-skivor. TUR!

Nog om det! Ska gå och duscha nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas det fixar sig med datorn :o vi vill ju ha många fler blogginlägg från dig :)

2008-08-16 @ 11:12:43
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: sarah

Hoppas att det kirrar sig med datorn nu. Vet hur drygt det är, jag har VÄRLDENS otur med teknik. Mobiler, datorn, tv:n, micron, symaskiner, ja ALLT tekniskt som kommer i min väg går sönder. Jämt!



Min mamma äter också svartrostat bröd. Så äckligt! Jag tycker mest om att rosta vanligt rostebröd, annars använder jag aldrig rosten.

2008-08-16 @ 12:15:11
Postat av: carolina

hoppas du har haft en fin och ångestfri lördag gumman :)

2008-08-16 @ 20:50:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0