Durham County

Denna kvällen ska jag spendera framför serien Durham County. Mycket spännande och lite läskig serie som går på tv4. Helt klart värd att se om man gillar spänning! Har precis ätit en fruktsallad med massa olika sorters äpplen, banan, mango och kesella. Älskar fruktsallader! Kommer aldrig tröttna på det...!

Är annars lite trött och irriterad ikväll. En viss person som jag inte tål håller på att ringa... han måste chilla lite. Ge mig lite space! Pallar inte med det...

Vet ni vad som hände innan? Det är ju storm här... och plötsligt fällde vindluckan ner sig! PANG! Helt jävla livsfarligt ju... tänk om någon får den i huvudet. Man lär ju dö då! Vi ska spika för något där... men det lär inte bli gjort. Så nu kryper jag på golvet varje gång jag ska ner för trappan. Det vore ju ganska tragiskt om man dog av en vindlucka...!

Nej, ni får ha en skön kväll. Blås inte bort bara!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0