Godkväll

Nu har hundarna kommit! Myspys. De är så söta! Ska ta foton på dom sen, mina små ögonstenar. Hihi! Har precis ätit wok med fläskfilé och ris till middag. Gott! Älskar asiatisk mat. Tycker speciellt om majsen och vattenkastanjerna. Så sjukt gott!
Ska försöka varva ner nu lite med en kopp te. Känner mig så sjukt trött. Har sagt det innan... men jag orkar verkligen ingenting. Är så deppig igen, såsom jag var förut. Vill inte alls jobba imorgon... vill bara iväg!

Känns som jag ska göra en helomvändning i mitt liv snart. Flytta långt åt helvete eller något. Jag behöver det. SÅ jävla mycket...!
The Hills <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mm, wok är gott! Älskar också vattenkastanjerna, för lite av dem i påsen när man har wokblandning tycker jag :P

2008-04-24 @ 18:49:32
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Elin

Asiatiskt är det bästa som finns, thai!
Hoppas du mår bättre snart, tjejen. Kram på dig.

2008-04-24 @ 18:52:58
URL: http://dareling.blogg.se
Postat av: Anonym

är de nya the hills avsnitt???? :D

2008-04-24 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0