Fredagkväll

Har inte bloggat på hela dagen, har inte orkat och inte haft tid. Åt i alla fall en god middag precis med kräftstjärtar, citron, avokado, grönsaker, bröd och hummus. Grymt gott och perfekt fredagsmat. Älskar när det är lite av varje. När jag var liten gjorde mamma alltid små tallrikar till mig och mina bröder, med små brödsnittar med olika pålägg, oststavar, gurkstavar, skivad frukt, köttbullar och annat småplock. Love it!

Ikväll blir det bara mys. Känner inte för någonting alls. Ska koka te, värma mig och se någon film. Vara helt sjukt osocial och tråkig, men fan vad jag inte vill något annat just nu.
Jag har ont överallt också. Min rygg stramar på nåt sätt... gör skitont. Mina knän gör ont och min mage mår fortfarande inte helt bra. Som jag klagar...

Vad händer för er ikväll? Nån bra film ni kan tipsa om?


Kommentarer
Postat av: Linn

jo sant :p jaa jag har en jätte bra film du MÅSTE se.. 27 dresses. om du laddar ner då:P

2008-04-11 @ 18:30:56
URL: http://linz0r.blogg.se
Postat av: Josse

ibland är det faktiskt okej att klaga ;D . 27 dresses är bra om du inte har sett den, typisk tjej-film. annars är into the wild jättebra också.. annars för att få tips om du nu tänker ladda ner filmen så kan man ju alltid gå in på sf:s hemsida o kolla in filmer där.. finns ju oftast ute med riktigt bra bild o så.

2008-04-11 @ 18:40:41
URL: http://Juicephine.blogspot.com
Postat av: sarah

supersugen är asrolig. verkar såå dålig när man ser den, fast man måste nog vara på lite flummhumör för att uppskatta den:P
Annars är this is england otroligt bra!

2008-04-11 @ 19:08:57
URL: http://sarahlillemor.blogg.se
Postat av: Magda

okej tack, kanske ska göra det då. håller med dom som skrivit ovan 27 dresses är verkligen en film att rekomendera men annars så är ju save the last dance jättefin

2008-04-11 @ 20:46:16
URL: http://killmissamerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0