Kändisnytt!

Det är alltid lika roligt att läsa om dessa kändisar. Jag tröttnar i alla fall inte. Ibland tycker jag synd om dom, ibland inte. För tänk ändå, de har det mesta! En karriär, en familj, en pojkvän, flera miljoner att göra vad tusan de vill med, hus lite varstans i världen, kan resa när de vill. Samtidigt har de ett helvete med alla fotografer, all uppståndelse det blir när de visar sig offentligt. Stackars, stackars rika människor...



Paris Hilton har skaffat sig ett svenskt ragg, roligt tycker jag faktiskt. Men hur länge kommer detta hålla egentligen? Troligen inte längre än 1 vecka... men vi väntar med spänning!
Britney käkar glass på ett inte så glammigt sätt kanske, men hon verkar ju i alla fall njuta! Eller så tröstar hon sig efter sitt hemska MTV uppträdande. Vilken comeback liksom... stackars Brittan. Men nog om det, eller hur?
Söta Christina Aguilera är äntligen gravid. Ska bli så roligt att se hur den lilla knatten kommer se ut, antagligen söt som socker. Har hört skvaller om att det ska vara en liten pojke, roligt för dom! Bebispojkar är så söta.
Nicole Richie är ju också gravid. Vet inte vad jag tycker om det egentligen, men ja jätteroligt för henne också såklart. Jag hoppas bara hon äter till den lille bebben också, innan åt hon ju knappt så hon själv överlevde (Kanske överdrivet, men hon såg faktiskt mer död än levande ut).
Sist men inte minst, Kate Moss. Hmm, ser ut som hon festat till det rejält! Ser lite trashig ut men den klädseln, håret och röda läppar... lite för mycket för min smak. Men visst, det funkar på Kate. Vad funkar INTE på henne liksom?

♥ Ikväll ska jag skriva om en helt annan sak, en dröm jag har faktiskt. Kanske lite annorlunda, men jag hoppas den går i uppfyllelse, håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du får en härlig Torsdag kväll!!

2007-09-20 @ 16:59:27
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

tack så mkt.!!!!!!
den är grymt mysig :D

2007-09-20 @ 17:25:55
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha snygga bilder ;)

2007-09-20 @ 17:41:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sandra

paris och svensken är så snygga ihop!

2007-09-20 @ 19:42:05
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0