Dagens outfit

Ja jag har verkligen försökt ta en bra bild. Jag är inte så duktig på detta. Ska antingen be mamma ta bilderna eller försöka hitta ett annat ställe med bättre ljus och bakgrund. Ni ser iaf på ett ungefär vad jag har på mig! Haha
Lite flumbilder också, men men ;D Försökte fixa lite med dom i photoshop också, lite bättre skärpa och ljus. Klaga nu inte för jag vet att dom är dåliga! :P

image55

♥ Svart skinnjacka från Zara  
♥ Brun oversize top med hängslen från Ellos
♥ Svart linne från JC
♥ Jeans från JC
♥ Armband med pärlor från Lindex
♥ Väska från Vero Moda
♥ Guldballerinas från Wedins

Puss

Kommentarer
Postat av: anonym

fyyy vad söt du är!

2007-09-20 @ 12:43:07
Postat av: thepreciousgirl

anonym: tack så mkt! :D <3

2007-09-20 @ 13:25:43
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Jenta

vilket märke? De var vrålsnygga på dig!

2007-09-23 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0