Tadam! =D Mest aktiva - listan

image629

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag är glad att du är så aktiv med din blogg! Det ger mig en massa roligt att läsa och du skriver om så mycket intressanta saker. Din blogg är verkligen den bästa bloggen, men när en så underbar person som du skriver den så är det inte konstigt :)
Kram

2007-12-13 @ 19:28:09
Postat av: Emilie

Grattis :D

2007-12-13 @ 19:36:44
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Solin

såkul, grattis =D

2007-12-13 @ 20:33:41
Postat av: sara

kul =)

2007-12-13 @ 20:43:58
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Sara

Såg att du fått ett par kommentarer om att du ätit lite och så, och jag har väl ingen åsikt om det, alla har väl rätt att äta så mycket eller lite de vill, bara man känner att man mår bra.
Men jag såg att du skrivit tidigare att du gärna ville börja träna spinning och då måste jag faktiskt vara lite sådär jobbig och säga: äter du som du gör nu kommer du aldrig orka träna spinning.
Nu har jag bara sett två måltider av ett helt liv, men jag tränar spinning en till två gånger i veckan och när jag äter är halva tallriken fylld av kolhydrater till BÅDE lunch och middag, varje dag, oavsett om jag ska träna eller inte. Och jag står still i vikt, gå tom ner lite.
Spinning är otroligt krävande och man måste äta regelbundet, bra och mycket kolhydrater för att över huvud taget orka. Jag har också svultit en period och när jag tränade spinning då utsatte jag mig för livsfara och var nära att läggas in.
Så gör inte som jag. Var smart och sund och fortsätt att kämpa mot din sjukdom!

2007-12-13 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0