Style

Köpte nya tidningar idag, och hittade denna ! Superbra och inspirerande tidning med mycket bilder på hårfärger, frisyrer, smink och även lite mode!

image786

Hittade supersnygga bilder på en hårfärg jag skulle vilja ha. Mörka och ljusa slingor, blandat liksom. Så jäkla fräsht det såg ut! Måste skaffa.

image792

Snyggt va?! Alltså jag har stora problem med att bli nöjd med mitt hår. Eller jag är väl nöjd med det... men jag älskar förändringar!!! Och detta är ju så himla fräsht nu till vår och sommar.
Jag ska göra allt för att få tillbaka mitt ljusa hår ! Det måste funka.

Kommentarer
Postat av: Therése

Riktigt snygg var det! Grattis till den som lyckas, håller tummarna!

2007-12-27 @ 22:35:54
Postat av: Kim

Ja det var jättesnyggt! :D

2007-12-27 @ 22:56:20
URL: http://www.kimmi.blogg.se
Postat av: åse

köpte den också, och hittade min blivande frisyr i den =) jättebra!

2007-12-27 @ 23:06:10
URL: http://aasemaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0