Shopping och ont i magen

Fanny kom hit igår, vi sminkade oss jättefint och tog massor med foton. Hundarna kom ju igår också, och de är jobbiga, haha!! Gnäller hela tiden, tigger, drar i kopplet, springer rakt ut genom ytterdörrarna, slickar på mig och är allmänt störiga. Hade aldrig pallat ha en hund som inte följer några regler. Min egna hund, Tea, hon är så jävla bra! Så sjukt duktig och lyssnar alltid på mig. Visst, hon kan vara busig ibland, men hon vet ändå vem som bestämmer! Kan till och med ha henne lös utomhus. Det är rätt ovanligt när det gäller taxar, de verkar ha ryktet att de är omöjliga att lära... men nej! Det kvävs ju massa jobb, men det är det värt!

Idag åkte Fanny och jag till Malmö, gick i lite affärer och åt lunch på Waynes Coffe. Fullkornspasta med sallad och kyckling. Gott, men jag var inte alls hungrig eftersom jag har så otroligt ont i magen! Riktig smärta liksom... mår illa nu och känns som jag har feber. Fanny mådde nog inte så bra hon heller, verkade väldigt trött också, eftersom vi gick upp "tidigt" imorse pga. hundarna. Fanny går ju upp vid typ 12 på helgerna, det gör inte jag. Mår inte bra av att sova så länge, och så är ju dagarna så himla korta nu vid denna årstiden.

Hittade iaf en t-shirt på gina tricot som jag köpte. En mörkgrå med en döskalle på och lite hjärtan och nån ros. Fin! Visar sen...

Nej nu ska jag vila en stund, jävla mage!!! Ska nog äta torsk till middag, det är bra för magen =)

Puss o kram!

image542


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ni är så fina :)

2007-12-01 @ 19:49:37
Postat av: Lara

hmm.. har du något smarrigt recept på torsk ? hur brukar du äta din ? :) det är nämligen min "älsklings fisk" haha men har hittills inte pysslat ihop något supergott recept :/

2007-12-02 @ 02:02:02
Postat av: Thepreciousgirl

Lara: Titta under kategorin Recept här på bloggen. Har lagt upp mitt favoritrecept där !

2007-12-02 @ 08:40:49
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0