Myspys

Sitter och myser lite nu innan jag ska ta bussen till mammas jobb. Ska bli hämtade där av min moster och sen åka och handla.
Sitter och pillar med min nya mobil hela tiden. Har hittat riktigt häftiga funktioner! Där finns ett tema som ändrar sig efter tid och datum. Bakgrunden är liksom naturbild, och nu på vintern är där knappt några löv, och det flyger runt sånna maskros grejer (ni vet sånna man blåser av..), på sommaren växer det blommor och kommer fjärilar som flyger runt. På natten blir det också natt i telefonen, och på dagen blir det dag. Så jävla coolt! =D Den lyser också i olika färger beroende på om det är vinter/sommar, dag/natt. Ooooh! I love my new mobile <3 Ska ni köpa en ny så köp denna, rekommenderar den starkt!!
Såhär står det på hemsidan:
"I harmoni
Med den smäckra S500i harmonierar du med den omgivande världen. Låt skrivbord och menyteman skifta med årstiderna - eller när dagen blir till natt.
"

Hm, har märkt att jag har en himla massa choklad liggandes på mitt rum, på tal om ingenting. Haha! En hel chokladkalender, en stor mugg full med olika sorters choklad som t.ex ritter sport, chokladtomtar, snickers bounty m.m. Och ett 5-pack toblerone , alltså ½ kg gram toblerone. Kanske ska ta mig en krängare-dag? Haha. Lär må jävligt dåligt i magen isåfall. Men jag kanske kan ta med det till julafton och bjuda? Alla tycker ju om choklad. ELLER?!

image719

Förresten, en sak till innan jag tar bussen. Jag la ju upp en bild på Tara Reid igår, och skrev att jag verkligen tycker hon ser hemsk ut. Hur fan kan två av er skriva "tror du tyckte sizen va snygg" och "jag tror du tycker hon hade snyggare kropp nu". Förstår ni hur mycket det sårar? Kom inte här och säg vad jag tycker om saker och ting. Det vet bara jag själv!! Ni får gärna skriva ERA åsikter, men ge fan i att tro att ni vet vad jag tycker!!!!

Kommentarer
Postat av: K

choklad är gott! =)
vill också ha ny mobil...

2007-12-20 @ 15:18:32
URL: http://www.lillajag91.blogg.se
Postat av: Anonym

Choklad är gott och nyttigt i lagom mängd.
tycker du ska ta lite själv =)
kram

2007-12-20 @ 17:29:27
Postat av: linaa

men åh samma sak, jag ville bara berätta för dig vad jag trodde att du tyckte. Jag VET inte vad DU tycker,
men jag gissar.

du får väl tåla lite,

du har ju sagt ibland att du tycker bättre ibland den där före och efter bilder på dig, tycker du förebilden var vackrast,

jag tycker du var och är lika fin nu då men,

därför hade jag svå¨rt och tro du mena du tyckte tyras kropp va hemsk.

man kanske vill gärna låta så frisk som möjligt,
men de är iunge fel och tycka att hon var fin där-

inge sjukt eller tragiskt och tycka de heller.

2007-12-20 @ 18:24:49
Postat av: SHOPPER112

Vill DU ha en NICOLE RICHIE-klänning??

Till nyår kanske?

Aktionen slutar 23.11
-
IDAG!!

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=1302191

2007-12-20 @ 19:10:02
Postat av: Thepreciousgirl

linaa: nej jag tål inte sånt skitsnack.
Och vad har jag med Tara Reid att göra? Hennes och min kropp är inte ens lika. Så jämför inte . Alla som är jättesmala behöver inte vara skitsnygga, och samma tvärtom.

2007-12-20 @ 19:30:58
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: rebecca

ohhh choklad! avis som fan på dig! vill ha!!!! :(

2007-12-20 @ 19:59:45
URL: http://mywayback.sprayblog.se
Postat av: lina

sa jag du hade de eller?

men jag tror vafan jag vill, och du får tåla folk tror annorlunda utan och balla ur hela tiden.
Mena ju inge illa
mot dig precis!
du är jäkligt lättstött!

jaha? så du mena de inte va kroppen som var ful utan hennes fejs;S? i dont get it.

2007-12-20 @ 20:42:41
Postat av: Thepreciousgirl

lina: japp när folk säger sånna kommentarer klickar det för mig. Du får gärna tycka tara är skitsnygg, men jag tycker något annat.

jaja, läs nån annans blogg om du tycker jag e så jobbig. det gör mig absolut ingenting

2007-12-20 @ 21:05:08
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: lina

nemen tacK:O

nnej jag tyker du är jobbig ibland:) föröverigt gillar jag bloggen, ibland;)

2007-12-20 @ 22:02:53
Postat av: Thepreciousgirl

lina: okej tack då =P och jag gillar mina läsare, ibland! ;D hehe

2007-12-21 @ 06:31:11
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: lina

haha;)

2007-12-21 @ 09:46:02
Postat av: Evelina

Bra sagt, jag reagerade också på att de där kommentarerna var himla onödiga. Man ska inte ta för givet att alla andra har samma förvrängda syn som en själv. Gott med choklad förresten :)

2007-12-21 @ 09:59:15
Postat av: lina

excuse me?

förvrängd är helt annan sak än vad man TYCKER!

en frisk människa, kan tycka så som t e x tara reid nu är fina! då de är baken som smaken honey;)

snacka om trångsynt.

2007-12-21 @ 15:56:00
Postat av: Thepreciousgirl

lina: sa du till mig eller? för isf fattar ja inte :P haha

2007-12-21 @ 17:37:39
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: lina

hah nje den där evelina:D

fint läppstift btw:)

2007-12-21 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0