Massor med mat och julgran för ½ priset

Nu har vi handlat klart. Blev en himla massa god mat, och så köpte vi en plastgran för halva priset på Maxi. Bara 124 kr! Skitbilligt ju, och den kan vi ha i flera år framåt. Ibland lyckas man.

Åt precis klart min middag. Blev lite sent idag, men det gör inte så mkt. Åt kräftstjärtar med couscous, grönsaker och keso. MUMS!
Just det, jag fick min första lön idag! Min första lön ever faktiskt. Måste säga att det känns så jävla bra att ha tjänat ihop det själv. En alldeles speciell känsla. Ska beställa från Victoria's Secret, betala tillbaka det jag lånat av mamma, och köpa nåt nytt att ha på mig till julafton. Vet inte vad bara. Tror jag ska köpa en vit tröjklänning jag kan ha tillsammans med ett par leggings, pumps, en lång stickad kofta och nått fint halsband. Låter väl fint? Tycker man ska vara lagom uppklädd till julafton faktiskt, och så ska man ha bekväma kläder. Men på nyår är det finare med lite mer uppklätt.


Så som hon till höger vill jag se ut på julafton, klädmässigt då alltså.

image722

Very nice!
Ha en bra kväll !
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilket fynd ni gjorde med julgranen :P
Jag håller med dig om att det ska vara lagom uppklätt och bekvämt till jul. Jag vill också köpa något nytt :)helst rött, men det du ska ha lät fint
Ha det bra
Kram

2007-12-20 @ 20:14:27
Postat av: Delinda

härligt med egna pengar, slippa känna att man lever på föräldrarna, duktiga du :))
gillar verkligen din blogg föresten!

2007-12-20 @ 20:49:45
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Malin

Mmm, den outfiten var fin..

2007-12-20 @ 23:28:50
URL: http://majoli.blogg.se
Postat av: Carro

Faktiskt så tycker jag att du är riktigt lik hon till höger utseende mässigt :)

2008-01-04 @ 02:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0